Przetargi.pl
Zakup i montaż agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym jako rezerwowego źródła energii elektrycznej oraz włączenie go do istniejącej instalacji w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa 44
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym jako rezerwowego źródła energii elektrycznej oraz włączenie go do istniejącej instalacji w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym oraz wykonanie instalacji elektrycznej wraz z robotami towarzyszącymi, zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, stanowiącym załącznik do Opisu Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami; 2) Wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych; 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej instalacji i podłączenia agregatu prądotwórczego; 4) Dokonać czynności formalno-prawnych z dostawcą podstawowego zasilania w energię elektryczną w zakresie instrukcji ruchu i eksploatacji w związku z montażem agregatu; 5) Przeprowadzenie przy udziale Zamawiającego rozruchu technologicznego (Wykonawca pokrywa koszty paliwa i zużycia materiałów dla potrzeb rozruchu); 6) Przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzenia; 7) Wykonanie wszelkich prac towarzyszących, niezbędnych do uwzględnienia: organizacja i zabezpieczenie terenu robót, uporządkowanie terenu realizacji robót i przywrócenie do stanu pierwotnego oraz przeprowadzenie wszelkich innych prac nieuwzględnionych w projekcie budowlano-wykonawczym, a koniecznych do wykonania zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i normami; 8) Jakiekolwiek rozwiązania zamienne wprowadzane przez Wykonawcę powinny spełniać wszystkie przyjęte w projekcie założenia i parametry techniczne, a przed skierowaniem do realizacji muszą uzyskać akceptację Projektanta i Zamawiającego; 9) Z uwagi na fakt, że realizacja zamówienia dotyczy obiektu użytkowanego, przed przystąpieniem do wykonywania jakichkolwiek robót, związanych z realizacją zamówienia, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym terminy wykonywania robót. Ponadto, Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłego współdziałania z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego podczas wykonywania robót w czynnym obiekcie lub w jego części, w celu zminimalizowania ograniczeń i uciążliwości związanych z wykonywanymi pracami, a w szczególności uzgadniania i ścisłego przestrzegania terminów oraz zakresów prowadzenia prac. Wykonawca zapewni w okresie wykonywania robót środki i warunki techniczne do funkcjonowania części obiektu, nieobjętego wykonywaniem robót związanych z realizacją przedmiotu zamówienia; 10) W całym okresie prowadzenia prac Wykonawca zapewnieni ciągły i kompetentny nadzór przez osobę, której zakres kompetencji zostanie w każdym przypadku określony w formie pisemnej i przekazany upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego; 11) Szczegółowe warunki i sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym obowiązki Wykonawcy, zostały określone we Wzorze Umowy, który stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia wraz z projektem budowlano-wykonawczym został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311220007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Noble Bank S. A. Nr 62 1560 0013 2037 3600 2000 0015 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na Zakup i montaż agregatu prądotwórczego o rozruchu automatycznym jako rezerwowego źródła energii elektrycznej oraz włączenie go do istniejącej instalacji w budynku Starostwa Powiatowego w Kielcach przy ul. Wrzosowej 44 Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu w momencie zaksięgowania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty. Uwaga: Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t. j. Dz. U. z 2016r. poz. 299) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach Wydział Budżetu i Finansów, ul. Wrzosowa 44, 25 - 211 Kielce, III piętro, pokój 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą), e) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9 poniżej. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi na agregat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach