Przetargi.pl
Zakup i montaż agregatu prądotwórczego

Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8272278 , fax. 81 8272278
  • Data zamieszczenia: 2015-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 4a 4a
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 81 8272278, fax. 81 8272278
    REGON: 43101906900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczol.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż agregatu prądotwórczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i montaż agregatu prądotwórczego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. w Opolu Lubelskim w ramach projektu Dostosowanie Powiatowego Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim do wymagań rozporządzenia Ministra Zdrowia 1. Na przedmiot zamówienia składają się czynności , w szczególności: 1) wykonanie projektu budowlanego umiejscowienia agregatu na terenie szpitala w Poniatowej przy ul. Fabrycznej 18 i projektu podłączenia agregatu do sieci Zamawiającego, 2) uzyskanie pozwolenia na budowę, 3) uzgodnienie projektu podłączenia i dokumentacji eksploatacyjnej agregatu z właściwym, miejscowym Zakładem Energetycznym, 4)wykonanie miejsca posadowienia agregatu zgodnego z wymaganiami technicznymi /stopy lub płyta fundamentowa/, 5) wykonanie instalacji elektrycznej o stosownych parametrach łączącej agregat ze stacją transformatorową gdzie zamontowany jest układ SZR przewidziany do współpracy z agregatem /do kalkulacji oferty przyjąć odległość 15 mb/, 6) dostawę i posadowienie agregatu, 7)wykonanie prac montażowo-instalacyjnych mających na celu włączenie zainstalowanego agregatu do istniejącej w obiekcie sieci jako źródło rezerwowego zasilania elektrycznego i uruchamiane poprzez SZR, 8)uruchomienie agregatu i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników Zamawiającego, 9)wykonanie dokumentacji powykonawczej dotyczącej przedmiotu umowy wraz ze stosownymi pomiarami i protokołem rozruchu agregatu, 10)wykonanie pomiarów inwentaryzacyjnych wykonanego przyłącza, 11)uzyskanie wszelkich pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy. L.p. Parametry techniczne agregatu Wymagania dotyczące agregatu 1. Producent 2.Rok produkcji nie wcześniejszy niż 2014 3.Agregat w obudowie bezpiecznej /antywłamaniowej, wyciszonej, przeznaczony do pracy na zewnątrz 4.Możliwość wyboru rodzaju pracy aparatu: - praca z automatyką SZR, - praca ze sterowaniem ręcznym, - odstawienie agregatu 5.Agregat współpracujący z zewnętrznym układem SZR 6.Licznik pracy motogodzin agregatu 7.DTR, opisy w agregacie i menu agregatu w języku polskim 8.Zużycie paliwa 70 dm3/h przy obciążeniu 100% 9.Możliwość pracy agregatu na jednym zbiorniku paliwa min. 8 godzin przy obciążeniu 100procent 10.Sterownik umożliwiający monitoring na komputerze klasy PC Wymagania dotyczące silnika spalinowego agregatu 1.Silnik wysokoprężny czterosuwowy 2.Chłodzenie silnika cieczą 3.Rozrusznik silnika elektryczny 4.Zasilacz do ładowania impulsowego akumulatorów rozruchowych 5.Elektryczne podgrzewanie cieczy chłodzącej sterowane termostatem 6.Elektroniczny regulator prędkości obrotowej silnika 7.Uzupełnione wszystkie niezbędne do pracy agregatu płyny eksploatacyjne Wymagania dotyczące prądnicy 1.Moc ciągła minimum 300 kVA 2.Napięcie 400/230 V z dostępnym punktem neutralnym 3.Częstotliwość zgodna z wymaganiami sieci 4.Prądnica synchroniczna, samowzbudna, bezszczotkowa 5.Elektroniczny regulator napięcia ze stabilizacją + - 2procent napięcia znamionowego 6.Stopień ochrony minimum IP23 7.Wyłącznik główny z zabezpieczeniem zwarciowym i przeciążeniowym 8.Prądnica z możliwością przeciążenia 300procent Inne wymagania 1.Gwarancja minimum 36 miesięcy 2.Pełny koszt przedłużenia gwarancji o kolejne 12 miesięcy 3.Bezpłatne przeglądy agregatu w okresie gwarancji wykonywane z częstotliwością zgodną z wymaganiami producenta - podać ilość przeglądów 4.Koszt wykonania przeglądu pogwarancyjnego obejmujący koszt użytych materiałów, robociznę, dojazd 5.Koszt materiałów eksploatacyjnych wymienianych podczas przeglądu okresowego /oleje, filtry itp. materiały o parametrach zalecanych przez producenta/ 6.Posiadana przez Wykonawcę autoryzacja producenta agregatu do prowadzenia serwisów gwarancyjnych 7.W okresie gwarancji Wykonawca przystąpi do usunięcia zgłoszonych awarii w ciągu 24 godzin od zgłoszenia i zakończy ich usuwanie w ciągu 7 dni. Wykonawca ponosi również koszty dojazdu serwisanta, naprawy i ewentualnej wymiany niesprawnych podzespołów. 8.Jako wyposażenie dodatkowe Wykonawca dostarczy modem GSM + RS 485 9.Jako wyposażenie dodatkowe Wykonawca dostarczy pompę zasilaną napięciem 12V lub 230V do przetaczania paliwa, samozasysającą się, pozwalającą wypompować paliwo z pełnego zbiornika oferowanego agregatu w jednym cyklu 10.Wykonawca dostarczy na własny koszt paliwo w ilości niezbędnej do przeprowadzenie pierwszego uruchomienia agregatu i szkolenia personelu /na min. 1 godz. pracy agregatu/ 11.Wykonawca nieodpłatnie przeprowadzi szkolenie dla pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zainstalowanych urządzeń i potwierdzi to certyfikatem dla szkolonych. 12.Oferowane urządzenie ma posiadać wymagane prawem certyfikaty i atesty. 13.Wykonawca podpisze oświadczenie, że zaoferowany przez niego sprzęt jest kompletny i po zainstalowaniu będzie gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 311200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: koszty przedłużenia gwarancji o kolejne 12m-cy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczol.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną