Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-560 Szczecin, ul. Grodzka 1/5
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 4348404 , fax. 091 43484405
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie
ul. Grodzka 1/5 1/5
70-560 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 4348404, fax. 091 43484405
REGON: 81170008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.szczecin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i montaż 19 graficznych terminali statusów opartych o technologię GSM oraz zakup jednostanowiskowego oprogramowania raportującego system terminali statusów. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę oraz wdrożenie systemu lokalizacji pojazdów i transmisji danych na bazie graficznych terminali statusów dla jednostek organizacyjnych PSP województwa zachodniopomorskiego. W ramach zamówienia przewiduje się wyposażenie i uruchomienie punktu rejestracji monitoringu ruchu pojazdów w Miejskim Stanowisku Kierowania Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinie. Zamawiający w ramach zakupu przewiduje wyposażenie 19 pojazdów w system nawigacji z funkcjonalnością całego systemu opisanego w siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Oferenta wnoszenia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykonanie w okresie 3 ostatnich lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1. pkt. a-b niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Do oświadczenia należy dołączyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie wg załącznika nr 5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.szczecin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaproszenie do złożenia oferty cenowej w zakresie dostawy systemu automatyzującego wysyłanie i odbieranie faksów (FaxSerwer) na rzecz Zachodniopomorskiego OW NFZ
Dodano: 2015-08-25 - Zaproszenie do złożenia oferty cenowej na dostawę, montaż oraz uruchomienie systemu zarządzania ruchem klientów w siedzibie Zachodniopomorskiego OW NFZ
Dodano: 2014-03-27 - Przetarg nieograniczony w zakresie dostawy: 1) 2 szt. serwerów (cz. A zamówienia), 2) 1 szt. macierzy dyskowej (cz. B zamówienia) i 3) 2 licencji oprogramowania wirtualizacyjnego (cz. C zamówienia) na potrzeby systemu SZOI w Zachodniopomorskim OW NFZ
Dodano: 2013-10-21 - Dostawa i instalacja systemu do wirtualizacji, backupowania danych i zabezpieczenia sieci oraz dostawa oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Dodano: 2011-08-11 - Rozbudowa serwera firmy IBM iSeries model 570
Dodano: 2009-12-09 - Dostawa systemu wspomagania zarządzania i nauczania e-campusu.
Dodano: 2009-06-19