Przetargi.pl
Zakup i instalacja infrastruktury informatycznej i oprogramowania wraz z rozbudową systemu medycznego.

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 57-100 Strzelin, ul. Wrocławska 46
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 392 12 01 , fax. 0-71 392 12 01 wew. 351
  • Data zamieszczenia: 2011-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Strzelińskie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 46 46
    57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 392 12 01, fax. 0-71 392 12 01 wew. 351
    REGON: 02060870800023
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalstrzelin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: niepubliczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i instalacja infrastruktury informatycznej i oprogramowania wraz z rozbudową systemu medycznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. rozbudowa systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej w części medycznej wg funkcjonalności opisanej w załączniku nr 2 do SIWZ, 1.2. integracja dostarczonego oprogramowania z oprogramowaniem części medycznej posiadanym przez Zamawiającego; Wykaz funkcjonalności modułów posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej określone są w pkt. II.6 SIWZ, 1.3. dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wg wymagań opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ, 1.4. instalacja i konfiguracja dostarczonego sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 2. Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do: 2.1. wdrożenia oprogramowania aplikacyjnego o wymaganej i opisanej w załączniku nr 2 do SIWZ funkcjonalności obejmującego : a instalację i konfigurację oprogramowania na udostępnionym sprzęcie komputerowym w pomieszczeniach Zamawiającego; b integrację wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego z wykorzystywanym przez Zamawiającego systemem informatycznym w części medycznej 2.2. przeszkolenia użytkowników i administratorów oprogramowania aplikacyjnego; 2.3. świadczenia usługi 12 miesięcznego nadzoru autorskiego; 2.4. aktualizacji oprogramowania części medycznej posiadanej przez Zamawiającego; 2.5. udzielenia lub dostarczenia nieograniczonej w czasie licencji na sieciowe użytkowanie wdrożonego oprogramowania aplikacyjnego w następujących ilościach : 2.5.1. SYSTEM APTEKI I APTECZEK ODDZIAŁOWYCH - 10 stanowisk 2.5.2. SYSTEM LABORATORIUM - 1 stanowisko rejestracji, 6 stanowisk pracowni analitycznej, 1 stanowisko serologii transfuzjologicznej, 1 stanowisko banku krwi, podłączenie 7 urządzeń do systemu 2.5.3. SYSTEM GABINET OGÓLNY - 6 stanowisk 2.5.4. SYSTEM GABINET SPECJALISTYCZNY MEDYCYNY PRACY - 1 stanowisko 2.5.5. MODUŁ RAPORTY dostęp na każdym stanowisku z zainstalowanym systemem 2.5.6. MODUŁ STATYSTYKA dostęp na każdym stanowisku z zainstalowanym systemem 2.5.7. MODUŁ KONTRAKTY dostęp na każdym stanowisku z zainstalowanym systemem 2.5.8. MODUŁ ROZLICZENIA Z NFZ dostęp na każdym stanowisku z zainstalowanym systemem 2.5.9. MODUŁ KASA dostęp na każdym stanowisku z zainstalowanym systemem 3. Wdrożenie oprogramowania aplikacyjnego. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywała w oparciu o harmonogram prac instalacyjno-wdrożeniowych oraz instruktażu, który zostanie uzgodniony przez wykonawcę i zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy na realizację zamówienia. Harmonogram wdrożenia powinien być rozbity na etapy. Każdy etap będzie zakończony podpisaniem protokołu odbioru etapu. Po zakończeniu realizacji wszystkich etapów wskazanych przez wykonawcę oraz po stwierdzeniu poprawności działania całości przedmiotu zamówienia, podpisany zostanie protokół odbioru końcowego. 4. Instruktaż stanowiskowy użytkowników. W ramach wdrożenia użytkownikom przekazana musi zostać wiedza niezbędna do poprawnego użytkowania oprogramowania aplikacyjnego, ich zakres funkcjonalny, tworzenie i gromadzenie informacji związanych z wykonywaniem czynności służbowych, tworzeniem i gromadzeniem dokumentów, wykonywaniem analiz i sprawozdań, współpracy pomiędzy poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi zamawiającego. 5. Nadzór autorski. 5.1. W ramach nadzoru autorskiego wykonawca zapewni udostępnienie poprawek do rozbudowanego systemu , w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego błędu oprogramowania aplikacyjnego tzn. nie spowodowanego przez zamawiającego powtarzalnego działania oprogramowania aplikacyjnego, w tym samym miejscu programu, prowadzącego w każdym przypadku do otrzymania błędnych wyników jego działania: 5.1.1. w przypadku tzw. błędu krytycznego, tj. takiego, który uniemożliwia użytkowanie oprogramowania aplikacyjnego w zakresie jego podstawowej funkcjonalności wskazanej w dokumentacji użytkownika i prowadzi do zatrzymania jego eksploatacji, utraty danych lub naruszenia ich spójności w wyniku których, niemożliwe jest prowadzenie działalności z użyciem oprogramowania aplikacyjnego: 5.1.1.1. czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu krytycznego wynosi 1 dzień roboczy; 5.1.1.2. czas dokonania i udostępnienia zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie do 3 dni roboczych, od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; 5.1.1.3. w przypadku wystąpienia błędu krytycznego wykonawca może wprowadzić tzw. rozwiązanie tymczasowe, doraźnie rozwiązujące problem błędu krytycznego; w takim przypadku dalsza obsługa usunięcia dotychczasowego błędu krytycznego będzie traktowana jako błąd zwykły; 5.1.2. w pozostałych przypadkach błąd zwykły: 5.1.2.1. czas reakcji wykonawcy na zgłoszenie Zamawiającego (tj. czas od otrzymania zgłoszenia do chwili podjęcia przez wykonawcę czynności zmierzających do naprawy zgłoszonego błędu zwykłego) wynosi do 15 dni roboczych; 5.1.2.2. czas dokonania i udostępnienia Zamawiającemu odpowiednich korekt oprogramowania aplikacyjnego wyniesie do 60 dni roboczych od chwili rozpoczęcia czynności serwisowych; 5.2. W wyjątkowych wypadkach, za zgodą Zamawiającego, czas dokonania korekt będzie uzgodniony pomiędzy wykonawcą i Zamawiającym. 5.3. Zgłoszenie błędu przez Zamawiającego odbywać się będzie w sposób uzgodniony przez strony. 5.4. Wykonawca zapewni rozwój oprogramowania aplikacyjnego zgodnie ze zmieniającymi się powszechnie obowiązującymi przepisami prawa lub przepisami prawa wewnętrznie obowiązującymi wydanymi na podstawie delegacji ustawowej, z zastrzeżeniem, że wykonawca zobowiązany jest do: 5.4.1.1. przekazania Zamawiającemu informacji o nowych wersjach oprogramowania aplikacyjnego, ukazujących się średnio cztery (4) razy w roku, poprzez wysłanie pocztą elektroniczną na wskazany adres e-mail zamawiającego; 5.4.1.2. udostępniania uaktualnień oprogramowania aplikacyjnego (nowych wersji oprogramowania aplikacyjnego. 6. Wykaz funkcjonalności (modułów) posiadanego przez Zamawiającego systemu informatycznego do obsługi zakładów opieki zdrowotnej Funkcjonalności Moduł Producent Ruch Chorych - Izba przyjęć, Oddział, Kolejki oczekujących, Statystyka (lecznictwo zamknięte), Rozliczenie z NFZ KS-MEDIS Kamsoft S.A. Ruch Chorych - Oddział (dokumentacja medyczna, zlecenia, apteczka oddziałowa, kalkulacja kosztów procedur, wypisy) KS-MEDIS Kamsoft S.A. Blok operacyjny KS-MEDIS Kamsoft S.A. Apteka szpitalna KS-ASW Kamsoft S.A. Laboratorium KS-SOLAB Kamsoft S.A. 7. Pozostałe wymagania: Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że producent oprogramowania aplikacyjnego spełnia określone wymogi jakościowe co najmniej w zakresie projektowania i wykonywania systemów informatycznych, np.: certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny.8. Termin wykonania zamówienia : do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed terminem składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wadium należy wnieść (z adnotacją WADIUM w postępowaniu nr SCM ZP III 2011 przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione tylko w formie określonej art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj.: 1)w pieniądzu. Wpłaty prosimy dokonywać wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego SGB O Strzelin 72 9588 0004 0010 0944 2000 0010 przed upływem terminu składania ofert. Na dowodzie wpłaty wadium należy wpisać nr konta Wykonawcy, na które Zamawiający ma dokonać zwrotu wadium oraz oznaczenie niniejszego postępowania. Wadium zostaje zwrócone na zasadach określonych art. 46 ustawy Pzp. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym że poręczenie Kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji, e)z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszenie przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie f)Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami Art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 3.Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy wnieść z uwzględnieniem poniższych wymagań: 1) oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą, 2)kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną), dołączyć do oferty. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku określonym w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.it-med.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach