Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
- Data zamieszczenia: 2020-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
ul. Lwowska 60
35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
REGON: 69069752900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy zestawów do drenażu klatki piersiowej dla Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy zestawów do drenażu klatki piersiowej dla Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ (Formularz wymaganych i ocenianych parametrów). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz oferty. 2) Wypełniony Formularz cenowy. 3) W celu oceny parametrów technicznych Zamawiający wymaga złożenia próbek zaoferowanego asortymentu w ilości podanej w Załączniku nr 5 do SIWZ (Formularz wymaganych i ocenianych parametrów). Próbki należy opisać podając: a) numer pakietu, b) numer pozycji w pakiecie, c) nazwę Wykonawcy, Próbki składane są w celu dokonania oceny jakości i w tym wypadku nie są traktowane jako dokument w rozumieniu art. 25 ust. 1 ustawy, a tym samym art. 26 ust. 3 ustawy nie będzie miał zastosowania. Próbki nie będą podlegały uzupełnieniu. Brak ich złożenia na dzień składania ofert, bądź złożenie niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, lub niezgodnych z produktem zaoferowanym w specyfikacji asortymentowo – cenowej skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Zamawiający zastrzega, że próbki nie zostaną zwrócone Wykonawcom w związku z ich użyciem podczas testowania. 4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona; W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: Oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpowiednimi dokumentami rejestrowymi. Wykonawca może złożyć kopię pełnomocnictwa, wówczas wymagane jest pozyskanie notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa. Elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji. 6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 7) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa bipolarnego systemu do zamykania naczyń.
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa spektralnego tomografu okulistycznego z funduskamerą i drukarką dla SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa sprzętu medycznego dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Wojewódzkiego Szpitala im Zofii Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu - Aparat USG klasy Premium z 7 sondami
Dodano: 2024-03-18 - 9.24 Sprzedaż i dostawa aparatu ultrasonograficznego do Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu.
Dodano: 2024-03-18 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2024-03-13 - Dostawa laserów okulistycznych
Dodano: 2024-03-07 - DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Dodano: 2024-01-18 - Zakup i dostawę jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Kliniki Gastroenterologii z Centralną Pracownią Endoskopii.
Dodano: 2024-01-09 - Zakup i dostawa defibrylatorów dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej „Sanatorium” im. Jana Pawła II w Górnie
Dodano: 2023-12-30 - Dostawa urządzeń robotycznych do rehabilitacji
Dodano: 2023-12-04