Przetargi.pl
Zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych jednorazowego użytku

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
  • Data zamieszczenia: 2020-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
    ul. Lwowska 60
    35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
    REGON: 69069752900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy wyrobów medycznych i innych jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1. Lancety do testów alergologicznych Pakiet nr 2. Nakłuwacze do bezpiecznego pobierania krwi z odcinków pilotujacych Pakiet nr 3. Ustniki jednorazowe Pakiet nr 4. Akcesoria dla neonatologii I Pakiet nr 5. Narzędzia jednorazowego użytku Pakiet nr 6. Szkiełka laboratoryjne Pakiet nr 7. Lancety do nakłuwania Pakiet nr 8. Okularki do fototerapii Pakiet nr 9. Trenażer oddechowy Pakiet nr 10. Pojemnik z woda sterylną do terapii układu oddechowego Pakiet nr 11. Podłoże transportowo-wzrostowe Pakiet nr 12. Papiery do aparatów medycznych Pakiet nr 13. Kompresy żelowe Pakiet nr 14. Laryngoskopy i łyżki do laryngoskopów Pakiet nr 15. Sprzęt laboratoryjny Pakiet nr 16. Elektrody do EKG Pakiet nr 17. Linie do podawania diet Pakiet nr 18. Akcesoria dla neonatologii II Pakiet nr 19. Igły doszpikowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz oferty. 2) Wypełniony Formularz cenowy – dla każdego Pakietu osobny. 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona; W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: Oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpowiednimi dokumentami rejestrowymi. Wykonawca może złożyć kopię pełnomocnictwa, wówczas wymagane jest pozyskanie notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa. Elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach