Przetargi.pl
Zakup i dostawy wyrobów medycznych dla Kliniki Gastroenterologii

Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-301 Rzeszów, ul. Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
  • Data zamieszczenia: 2020-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
    ul. Lwowska 60
    35-301 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
    REGON: 69069752900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy wyrobów medycznych dla Kliniki Gastroenterologii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy wyrobów medycznych dla Kliniki Gastroenterologii. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ (Formularze cenowe). Pakiet nr 1. Ustnik jednorazowy Pakiet nr 2. Pętle do polipectomii jednorazowe Pakiet nr 3. Igły do ostrzykiwania jednorazowe Pakiet nr 4. Marker endoskopowy Pakiet nr 5. Szczoteczki do cytologii jednorazowe Pakiet nr 6. Sprzęt do ECPW Pakiet nr 7. Szczypce biopsyjne jednorazowe Pakiet nr 8. Sprzęt do enteroskopii Pakiet nr 9. Nasadka dystalna endoskopowa do polipectomii Pakiet nr 10. Ustniki jednorazowe z gumką - standard dla Poradni Gastroenterologii Dziecięcej Pakiet nr 11. Koszyki do bronchoskopu dla Poradni Gastroenterologii Dziecięcej Pakiet nr 12. Szczypce do bronchoskopu dla Poradni Gastroenterologii Dziecięcej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony Formularz oferty. 2) Wypełniony Formularz cenowy – dla każdego Pakietu osobny. 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona; W przypadku składania ofert w formie pisemnej: Oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: Oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty w postaci elektronicznej podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona do reprezentowania wykonawcy zgodnie z odpowiednimi dokumentami rejestrowymi. Wykonawca może złożyć kopię pełnomocnictwa, wówczas wymagane jest pozyskanie notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa. Elektroniczne poświadczenie zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym łącznie przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 6) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach