Przetargi.pl
Zakup i dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek1, 98-240 Szadek.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, Przatówek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 675 12 29 , fax. 43 675 12 29
  • Data zamieszczenia: 2011-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Przatówek 1 1
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 43 675 12 29, fax. 43 675 12 29
    REGON: 73014932300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa jednostka organizacyjna pomocy społecznej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek1, 98-240 Szadek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek1, 98-240 Szadek.L.p. Nazwa asortymentu Jednostka. miary Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1. arbuzy kg 80 2. banany kg 85 3. buraczki kg 1450 4. cebula biała kg 390 5. czosnek kg 7 6. fasola szparagowa kg 50 7. jabłka gat. I kg 4000 8. kalafiory szt 150 9. kapusta biała kg 830 10. kapusta kiszona kg 800 11. kapusta pekińska kg 230 12. koper nać - pęczki szt. 200 13. mandarynki kg 150 14. marchew kg 1900 15. ogórki kiszone kg 675 16. ogórki zielone kg 405 17. pieczarki kg 70 18. pietruszka kg 430 19. pietruszka nać - pęczki szt. 200 20. pomidory kg 485 21. pory kg 120 22. rabarbar kg 90 23. rzodkiewka - pęczki szt. 200 24. sałata szt. 140 25. selery kg 395 26. szczypior - pęczki szt. 80 27. śliwki kg 15 28. wiśnie kg 15 29. włoszczyzna młoda - pęczki szt. 100 30. ziemniaki kg 9160
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzdunskowolski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 10 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach