Przetargi.pl
Zakup i dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1, 98-240 Szadek.

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 98-240 Szadek, Przatówek 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 675 12 29 , fax. 43 675 12 29
  • Data zamieszczenia: 2012-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Przatówek 1 1
    98-240 Szadek, woj. łódzkie
    tel. 43 675 12 29, fax. 43 675 12 29
    REGON: 73014932300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dpsprzatowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1, 98-240 Szadek.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy: Zakupu i dostawy warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Przatówku Przatówek 1, 98-240 Szadek. Oznaczenie zadania za pomocą Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 03200000-3 2. Warzywa i owoce, stanowiące przedmiot zamówienia muszą w pochodzić z bieżącej produkcji oraz utrzymywać ustalone standardy jakościowe. 3. Zamawiający może zmniejszyć ilość oraz zakres zamawianego asortymentu w zależności od rzeczywistego zapotrzebowania, w ilości nie przekraczającej jednak 20% wartości podanych w tabeli pkt 8. 4. Pracownik Domu Pomocy Społecznej w Przatówku odpowiedzialny za składanie zamówień, zamawia określone ilości asortymentu potrzebne w określonych dniach tygodnia Zamówienie sporządzane jest w formie pisemnej i przesyłane do realizującego faksem, pocztą elektroniczną, w ustalony z Wykonawcą dzień tygodnia. W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się możliwość stosowania zamówienia telefonicznego. 5. Wykonawca dowozi zamówioną na dany dzień ilość asortymentu do siedziby zamawiającego swoim środkiem transportu w godzinach od: 700 - 1300. 6. Płatności za zamówiony towar dokonuje się przelewem w terminie 14 dni po otrzymaniu faktury. Wykonawca wystawia i doręcza Zamawiającemu fakturę za towar, najpóźniej dwa dni po jego dostarczeniu. 7. Wybór Wykonawcy nastąpi po zapoznaniu się z dokumentacją przetargową oferentów. 8. W wyborze oferty istotną będzie cena na wyszczególnione w poniższej tabeli artykuły: L.p. Nazwa asortymentu Jednostka. miary Szacunkowe zapotrzebowanie na artykuł w okresie trwania umowy 1. Arbuzy kg 160,00 kg 2. Banany kg 400,00 kg 3. Brokuły szt 40 szt 4. Buraczki kg 1300,00 kg 5. Cebula biała kg 330,00 kg 6. Cytryny kg 30,00 kg 7. Czosnek kg 8,00 kg 8. Fasola biała - Jaś /średnia/ kg 90,00 kg 9. Fasolka szparagowa kg 50,00 kg 10. Groch łupany kg 58,00 kg 11. Jabłka gat. I kg 3800,00 kg 12. Kalafiory szt. 60 szt 13. Kapusta biała kg 680,00 kg 14. Kapusta kiszona kg 880,00 kg 15. Kapusta pekińska kg 440,00 kg 16. Kasza gryczana kg 50,00 kg 17. Kasza jęczmienna kg 200,00 kg 18. Koper nać - pęczki szt 200 szt 19. Mandarynki kg 120,00 kg 20. Marchew kg 2230,00 kg 21. Ogórki kiszone kg 600,00 kg 22. Ogórki zielone kg 700,00 kg 23. Pieczarki kg 100,00 kg 24. Pietruszka kg 440,00 kg 25. Pietruszka nać - pęczki szt 230 szt 26. Pomidory kg 800,00 kg 27. Por kg 90,00 kg 28. Rabarbar kg 120,00 kg 29. Rzodkiewka - pęczki szt 200 szt 30. Sałata szt 90 szt 31. Selery kg 450,00 kg 32. Szczypior - pęczki szt 110 szt 33. Śliwki kg 20,00 kg 34. Wiśnie kg 20,00 kg 35. Truskawki kg 50,00 kg 36. Ziemniaki kg 9700,00 kg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 032000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.dpsprzatowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach