Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWY W CZĘŚCIACH SUROWIC DO TESTU ELISA I TESTU IF

Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 94250 Łódź, ul. Siewna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6116660, 6339972 , fax. 426 338 389
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Łodzi
    ul. Siewna
    94250 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6116660, 6339972, fax. 426 338 389
    REGON: 47296702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piorin.gov.pl/lodz

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWY W CZĘŚCIACH SUROWIC DO TESTU ELISA I TESTU IF
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem postępowania jest zakup i dostawa w roku 2018 materiałów laboratoryjnych w ilościach i asortymencie wymienionym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej w dalszej części SIWZ) CPV 33651500-Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny 2) Surowice powinny być zaopatrzone w karty charakterystyki ze scenariuszem narażenia oraz świadectwa jakości. Wszystkie instrukcje i zakresy stosowania artykułów na etapie realizacji dostaw muszą być przetłumaczone na język polski. Surowice i inne odczynniki, dla których wymagana jest niska temperatura przechowywania i transportu powinny dotrzeć do Zamawiającego maksymalnie w ciągu trzech dni od daty wysłania oraz powinny być pakowane w pojemniki wyłożone wkładami utrzymującymi niską temperaturę. Surowice powinny mieć okres przydatności do użycia wynoszący: a/ co najmniej 11 miesięcy od momentu dostawy do odbiorcy dla surowicy o 12 miesięcznym okresie przydatności do użycia) b/ co najmniej 22 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla surowicy o 24 miesięcznym okresie przydatności do użycia) c/ najmniej 33 miesiące od momentu dostawy do odbiorcy dla surowicy o 36 miesięcznym okresie przydatności do użycia). Surowice powinny być dostarczane do odbiorcy wraz z certyfikatem potwierdzającym jakość z określeniem daty ważności, kartą charakterystyki oraz instrukcją stosowania w języku polskim. 3) W stosunku do surowic i odczynników wyspecyfikowanych załącznika nr 2 do SIWZ i opatrzonych numerami katalogowymi oraz nazwami producentów Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna ofertę Wykonawcy, który przedłoży zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, ze szczególnym uwzględnieniem, że oferowane surowice zapewniają uzyskiwanie wiarygodnych i powtarzalnych wyników badań przy ich stosowaniu w ramach metodyk Centralnego Laboratorium Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Toruniu opracowanych w oparciu o obowiązujące w UE standardy EPPO wymagające stosowania surowic wysokiej jakości oraz, że ich stosowanie nie będzie powodować konieczności optymalizacji metod badawczych lub, że oferowane surowice zostały zwalidowane i zatwierdzone do użytku w laboratoriach kraju / ów UE, a otrzymywane wyniki z zastosowaniem oferowanych surowic i odczynników będą uznawane przez organizacje ochrony roślin w tych krajach za wiarygodne. Wszelkie ryzyko oraz wszystkie koszty ewentualnych ekspertyz związane z udowodnieniem „równoważności” spoczywa na Wykonawcy. UWAGA: Brak zaświadczenia stwierdzającego równoważność oferowanych surowic oraz zaoferowanie przedmiotu zamówienia sprzecznego z powyższymi wymaganiami skutkować będzie odrzuceniem oferty. 4) Zamawiający przekaże Wykonawcy orientacyjny miesięczny harmonogram zakupów. 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większej ilości artykułów wyspecyfikowanych w pakiecie/pakietach do 20% wartości zamówienia podstawowego, w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia okoliczności. Niewykonanie przez Zamawiającego umowy w zakresie prawa opcji, nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; a) cena jednostkowa produktów zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzach cenowych b) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w sytuacji, gdy wykorzystane zostaną ilości pierwotne, wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. c) jeśli przez upływem terminu, na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych, jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa. d) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem zawierającym oświadczenie woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez Zamawiającego zakresie. e) Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80% ilości wyszczególnionych w ofercie (zamówienie podstawowe).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33651500-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów : Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B/ formularz oferty (załącznik nr 2 do SIWZ), C/ pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisana przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Pełnomocnictwo należy złożyć wyłącznie w formie oryginału lub kopii notarialnej. D/ inne – w stosunku do surowic karty charakterystyki ze scenariuszem narażenia wraz ze świadectwami jakości oraz zaświadczenia stwierdzające równoważność oferowanych surowic – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną