Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie ogłasza przetarg
- Adres: 35301 Rzeszów, ul. Lwowska
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 664 000 , fax. 178 664 702
- Data zamieszczenia: 2017-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
ul. Lwowska 60
35301 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 664 000, fax. 178 664 702
REGON: 69069752900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.rzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawy osprzętu kompatybilnego z posiadanym zestawem artroskopowym firmy Stryker i oprzyrządowania do napędów ortopedyczno-chirurgicznych produkcji Stryker. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup i dostawy osprzętu kompatybilnego z posiadanym zestawem artroskopowym firmy Stryker i oprzyrządowania do napędów ortopedyczno-chirurgicznych produkcji Stryker Pakiet nr 1 – Osprzęt kompatybilny z posiadanym zestawem artroskopowym firmy Stryker – Blok Operacyjny Dzieci Pakiet nr 2 – Oprzyrządowanie do napędów ortopedyczno-chirurgicznych produkcji Stryker – Blok operacyjny Dzieci. Pakiet nr 3 – Konsola do napędów typu CORE kompatybilna z posiadanym przez Zamawiającego osprzętem do napędów firmy STRYKER – Blok Operacyjny Dzieci - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony Formularz ofertowy (dla każdego zaoferowanego Pakietu). 2) Wypełniony Formularz cenowy (dla każdego zaoferowanego Pakietu). 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców, o ile są wiadome (jeżeli dotyczy). 6) W przypadku wnoszenia oferty przez wykonawców występujących wspólnie (konsorcja, wspólnicy spółki cywilnej lub inne) obowiązują następujące zasady: 1. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii), o którym mowa w pkt. 1. 3. Oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 4. Dokumenty, o których mowa w rozdziale X pkt. 5.3. składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. Oferta musi być podpisana przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie lub ustanowionego pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa akcesoriów medycznych - podział na części
Dodano: 2023-01-11 - Dostawa akcesoriów medycznych - podział na części.
Dodano: 2021-01-19 - Dostawa akcesoriów medycznych - podział na części.
Dodano: 2020-11-27 - zakup lamp operacyjnych i pił do cięcia mostka dla Bloku Operacyjnego Kliniki Kardiochirurgii.
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa zestawu laparoskopowego chirurgicznego -1 szt., Ssaki chirurgiczne mobilne (ssaki elektryczne - 3 szt., Monitory 2 szt. + endoskopy do trudnej intubacji jednorazowego użytku 40 szt.
Dodano: 2020-07-02 - Wymiana lamp operacyjnych i pił do cięcia mostka na Bloku Operacyjnym Kliniki Kardiochirurgii.
Dodano: 2020-06-18 - zakup i dostawy osprzętu do aparatury medycznej dla Bloku Operacyjnego Dzieci.
Dodano: 2020-03-31 - Dostawa akcesoriów medycznych, sprzętu jednorazowego użytku, materiałów dezynfekcyjnych - 2 z podziałem na części
Dodano: 2019-11-28 - Dostawa akcesoriów medycznych, sprzętu jednorazowego użytku z podziałem na części
Dodano: 2019-10-31 - Dostawa topografu rogówkowego oraz zestawów narzędzi operacyjnych do zabiegów okulistycznych.
Dodano: 2019-04-30