Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach ogłasza przetarg
- Adres: 16-500 Sejny, ul. dr. Edwarda Rittlera 2
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5162138 , fax. 087 5162341
- Data zamieszczenia: 2010-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sejnach
ul. dr. Edwarda Rittlera 2 2
16-500 Sejny, woj. podlaskie
tel. 087 5162138, fax. 087 5162341
REGON: 79031734000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawy opatrunków, taśm do leczenia operacyjnego nietrzymania moczu, rękawic, systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi, folii dla SP ZOZ w Sejnach z podziałem na 8 pakietów o wartości poniżej 193 000 euro. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawy opatrunków, taśm do leczenia operacyjnego nietrzymania moczu, rękawic, systemu zamkniętego aspiracyjno-próżniowego pobierania krwi, folii dla SP ZOZ w Sejnach z podziałem na 8 pakietów o wartości poniżej 193 000 euro przez okres 12 miesiecy od dnia podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 244000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga złożenia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.sejny.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa saletry amonowej
Dodano: 2014-10-23 - DOSTAWA NAWOZÓW MINERALNYCH
Dodano: 2014-02-13 - DOSTAWA SALETRY AMONOWEJ
Dodano: 2013-11-05 - Dostawa nawozów mineralnych i wapna nawozowego
Dodano: 2012-10-12 - Dostawa nawozów mineralnych w roku 2012
Dodano: 2012-01-20 - dostawa leków
Dodano: 2011-04-29 - Dostawa leków przez okres 12 miesięcy
Dodano: 2011-04-11 - Dostawa leków i środków farmaceutycznych
Dodano: 2010-02-23 - Leki na okres12 miesiecy
Dodano: 2010-01-11 - Leki na okres 12 miesięcy
Dodano: 2009-12-14