Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE NA ROK 2020

Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Lubuczewo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (59) 846 26 30, (59) 846 26 30 , fax. (59) 846 26 30
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Lubuczewie
    Lubuczewo 29A
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. (59) 846 26 30, (59) 846 26 30, fax. (59) 846 26 30
    REGON: 77147782500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpslubuczewo.mojbip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWY LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W LUBUCZEWIE NA ROK 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa około 54.000 litrów oleju opałowego lekkiego przeznaczonego do celów grzewczych - CPV 09135100-5. Do paliw wymienionych powyżej stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680). 2.Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3.Dostawy odbywać się będą w transakcjach bezgotówkowych. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: - Wykonawca będzie realizował dostawy sukcesywnie, transportem własnym i na własny koszt oraz w terminie dostawy wskazanym w formularzu ofertowym, nie dłuższym jednak niż 6 dni kalendarzowych. - przewiduje się, że jednorazowa dostawa może wynosić do 8.000 litrów, rozładunek – przy zastosowaniu pompy na autocysternie, - Wykonawca do każdej dostawy dostarczy świadectwo jakości oleju lub jego odpis poświadczony za zgodność z oryginałem, - Wykonawca do każdej dostawy dołączy informację o cenie hurtowej paliwa z dnia dostawy wraz z podaniem nazwy producenta oraz źródła pozyskania tej informacji, - dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia telefonicznego lub przesłanego faksem w uzgodnionych przez strony terminie, w godzinach od 7.00 do godz.15.00, - przy każdej dostawie stosowany będzie stały rabat zaoferowany przez Wykonawcę, - Zaoferowany termin płatności oraz termin dostawy będzie stały i niezmienny przez cały okres wykonywania umowy, przy czym termin płatności nie może być krótszy niż 7 dni od dnia wystawienia faktury. - Dostawy będą odbywały się bezpłatnie po uprzednim zamówieniu złożonym telefonicznie lub faksem w uzgodnionym terminie do godz. 14.30. transportem i na koszt Wykonawcy. - Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia ciągłości sprzedaży paliw od poniedziałku do soboty w godzinach od 700 do 1500.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami ciekłymi - podstawa ustawa z dnia 10.04.1997r. - Prawo energetyczne ( tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 755 ze. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Atest lub świadectwo jakości i pochodzenie paliwa, 2) Informację o cenie netto za 1 litr paliwa u producenta paliwa ze wskazaniem nazwy producenta oraz źródła informacji. 3) Pełnomocnictwo o którym mowa w pkt XVI ppkt 6 i 8 SIWZ, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy lub pełnomocnik reprezentujący Wykonawców ubiegających się wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach