Przetargi.pl
Zakup i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego

Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Bełska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4711080 , fax. 013 4711073
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych
    ul. Bełska 22 22
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 4711080, fax. 013 4711073
    REGON: 37043995300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę sprzętu rehabilitacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowego sprzętu rehabilitacyjnego wraz z przeszkoleniem pracownika, podzielonego na 9 pakietów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331900008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, a ponieważ dopuszcza składanie ofert częściowych, kwota wadium dla każdej z części wynosi:
    - Pakiet 1 - 1.190,00 zł
    - Pakiet 2 - 560,00 zł
    - Pakiet 3 - 160,00 zł
    - Pakiet 4 - 120,00 zł
    - Pakiet 5 - 90,00 zł
    - Pakiet 6 - 100,00 zł
    - Pakiet 7 - 10,00 zł
    - Pakiet 8 - 40,00 zł
    - Pakiet 9 - 50,00 zł

    Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, w jednej z form:
    1) pieniądzu;
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
    3)gwarancjach bankowych;
    4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. nr 42 poz. 275)
    Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy nr 85 8642 1012 2003 1200 3867 0002 prowadzony przez Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku Oddział w Lesku z adnotacją - Wadium - Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego, przed upływem terminu składania ofert, tj. tak aby przed otwarciem ofert wadium znajdowało się na rachunku Zamawiającego.
    Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłata) załączona do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważna i odpowiednią ofertę sporządzoną zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z dokumentami określonymi w pkt VI SIWZ.
    2. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
    a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
    b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, lub przedstawią
    pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
    d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp).
    Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt.VI.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ)
    2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3.Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
    4.Zamawiający wymaga, by sprzęt rehabilitacyjny spełniał wymagania, określone w Ustawie z dnia 24 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.nr 93 z 2004 r.,poz. 896 z późn.zm.). W celu potwierdzenia powyższego wymagania proszę do oferty załączyć:
    a.kserokopię dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane podmioty zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.: Deklaracje zgodności producenta, Certyfikat CE wystawiony przez jednostkę notyfikowaną, dotyczącą oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych
    b.Katalogi
    5. Wypełniony w całości i podpisany Formularz cenowy i ofertowy wg wzoru załączonego do SIWZ.
    6. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień: Jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. przez osoby wskazane jako uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach