Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2018-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę sprzętu na potrzeby modernizacji infrastruktury sieciowej GIORiN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu na potrzeby modernizacji infrastruktury sieciowej GIORiN w podziale na części: Część I - zakup i dostawa urządzeń brzegowych firewall Część II - zakup i dostawa aktywnych urządzeń sieciowych przełączniki (switch) Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ - Istotnych postanowieniach umowy oraz Załączniku nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32424000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej podpisane przez osoby uprawnione kwalifikowanym podpisem elektronicznym, następujące dokumenty: 1) Formularza oferty wraz z Formularzem cenowym, stanowiącym integralną część Formularza oferty - Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX ust. 1 SIWZ, 3) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup zestawu urządzeń aktywnych infrastruktury sieci LAN Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa zestawu urządzeń aktywnych infrastruktury sieci LAN Głównego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa
Dodano: 2023-11-29 - Modernizacja infrastruktury sieciowej Węzła Regionalnego w celu podniesienia bezpieczeństwa infrastruktury i systemów zainstalowanych w Węźle Regionalnym
Dodano: 2023-11-21 - Dostawa sprzętu informatycznego, oprogramowania oraz usług na potrzeby projektów: "Cyfrowa Gmina" oraz "Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR"
Dodano: 2023-09-24 - Wymiana i modernizacja systemu monitorowania klimatu wraz z zakupem i montażem rejestratorów parametrów mikroklimatu z akcesoriami w Gmachu Głównym Muzeum Narodowego w Warszawie - dwa etapy.
Dodano: 2023-08-02 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-12-04 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-11-16 - Dostawa przełączników sieciowych wraz ze wsparciem technicznym producenta oraz dostawy wsparcia technicznego producenta dla posiadanych przełączników Juniper EX4300
Dodano: 2022-11-16 - Wymiana urządzeń firmy FortiNet (Trade up) wchodzących w skład infrastruktury sieciowej RARS wraz z dostawą 3-letnich licencji i wsparciem technicznym producenta urządzeń
Dodano: 2022-11-08 - Wymiana urządzeń firmy FortiNet (Trade up) wchodzących w skład infrastruktury sieciowej RARS wraz z dostawą 3-letnich licencji i wsparciem technicznym producenta urządzeń
Dodano: 2022-09-08