Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, ZESTAWÓW AUDIOWIZUALNYCH ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. POPRAWA WARUNKÓW I JAKOŚCI KSZTAŁCENIA SP NR 10 ORAZ SP NR 17 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, ZESTAWÓW AUDIOWIZUALNYCH ORAZ POMOCY DYDAKTYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. POPRAWA WARUNKÓW I JAKOŚCI KSZTAŁCENIA SP NR 10 ORAZ SP NR 17 W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do pracowni szkolnych SP10 i SP17. Zakup 34 sztuk laptopów wraz z SO i oprogramowaniem oraz 5 szt. sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych. CPV 30200000-1 Część II – Zakup i dostawa zestawów audiowizualnych do pracowni szkolnych SP10 i SP17 Zakup 5 szt. wielkoformatowych urządzeń do projekcji obrazu i emisji dźwięku wraz z niezbędnym oprogramowaniem odtwarzaczy CD (2 szt.) oraz aparatów fotograficznych (2 szt.). CPV 32320000-2 Część III – Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni szkolnych SP10 i SP17 Zakup pomocy dydaktycznych do nauczania przedmiotów przyrodniczych. CPV 39162110-9 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I, II, III stanowi załącznik nr 7. Zgodnie z art. 36 ust.2 pkt 15), jeden Wykonawca może złożyć ofertę na 1 część, lub 2 części lub 3 części. Zamawiający nie zastrzega prac, które Wykonawca ma wykonać siłami własnymi. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia umowy o pracę osób zatrudnionych przez wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium do dnia 27.11.2017r. do godz. 9:00 w wysokości: CZĘŚĆ I: 2.000,00 zł CZĘŚĆ II: 1.000,00 zł CZĘŚĆ III: 1.000,00 zł 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003 Uwaga: Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn.: CZĘŚĆ I: ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO PRACOWNI SZKOLNYCH SP NR 10 I SP NR 17 CZĘŚĆ II: ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWÓW AUDIOWIZUALNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH SP NR 10 I SP NR 17 CZĘŚĆ III: ZAKUP I DOSTAWA POMOCY DYDAKTYCZNYCH DO PRACOWNI SZKOLNYCH SP NR 10 I SP NR 17 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. (DZ. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Oryginał poręczeń i gwarancji należy przekazać za pokwitowaniem do Referatu Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta, do pokoju nr 317 przed terminem składania ofert, a do oferty załączyć kserokopię. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 pkt 1 ust 7b. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach