Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie ogłasza przetarg
- Adres: 09-500 Gostynin, Gorzewo, ul. Kruk 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2352041 do 44 , fax. 024 2353225
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Gostyninie
Gorzewo, ul. Kruk 5 5
09-500 Gostynin, woj. mazowieckie
tel. 024 2352041 do 44, fax. 024 2353225
REGON: 00030868900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWĘ SPRZĘTU GINEKOLOGICZNO-POŁOŻNICZEGO WRAZ Z WYPOSAŻENIEM ORAZ SPRZĘTU DIAGNOSTYCZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu ginekologiczno-położniczego wraz z wyposażeniem oraz sprzętu diagnostycznego w skład którego wchodzą: a)CZĘŚĆ NR. 1-ŁÓŻKA PORODOWE + SZAFKI PRZYŁÓŻKOWE -2szt. b)CZĘŚĆ NR. 2-HISTEROSKOP DIAGNOSTYCZNO-OPERACYJNY ORAZ MORCELATOR ELEKTRYCZNY Z WYPOPSAŻENIEM-1szt. c)CZĘŚĆ NR. 3-ULTRASONOGRAF Z KOLOROWYM DOPPLEREM-1szt. d)CZĘŚĆ NR. 4-PRZEWOŹNY, PRZYŁÓŻKOWY APARAT RTG Z RAMIENIEM C-1szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331122000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wykonali min. 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oświadczeń i dokumentów o charakterze podmiotowym, wg formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na formularzu oferty lub zgodnie z treścią formularza oferty oraz formularzem cenowym załączonymi do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia należy dostarczyć dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu) i dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): 1.Dokumenty o charakterze podmiotowym (potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu): a) Załącznik nr 1 - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. c) Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawcą jest spółka cywilna oprócz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej dla każdego z przedsiębiorców będących wspólnikami spółki, przedłożyć należy wyciąg z umowy spółki oraz ewentualną uchwałę wszystkich wspólników w zakresie należytej reprezentacji. d) Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych lub wykonywanych min. 2 dostaw w okresie trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 2.Dokumenty o charakterze przedmiotowym (potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego): a)Załącznik nr 5 - Dokumenty potwierdzające, że oferowane urządzenia spełniają warunki dopuszczenia do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, itp.). b)Załącznik nr 6 - Opis przedmiotu zamówienia (karty katalogowe, materiały producenta, itp.) zawierający dane techniczne potwierdzające spełnianie parametrów technicznych określonych przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-kruk.gostynin.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa aparatów ultrasonograficznych z funkcją echo wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem
Dodano: 2016-07-27 - zakup aparatu USG
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa (zakup) aparatu USG - 1 szt. dla Zakładu Lecznictwa Otwartego przy ul. Abrahama 16 w Warszawie należącego do SZPZLO Warszawa Praga Południe.
Dodano: 2016-06-17 - Dostawa aparatu diagnostyki obrazowej dla potrzeb Zakładu Radiologii w ramach zadania inwestycyjnego Zakupy inwestycyjne dla Szpitala Praskiego
Dodano: 2016-06-01 - ZAKUP I DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO
Dodano: 2016-05-27 - Zakup i dostawa aparatu USG ocznego dla potrzeb O/Okulistyki 1 szt. Radomskiego Szpitala Specjalistycznego realizowany w ramach zadania Zakup sprzętu i aparatury medycznej.
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa aparatu USG
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa sprzętu medycznego dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie przy ul. Koszykowej 78.
Dodano: 2016-03-24 - Zakup i dostawa przenośnego aparatu ultrasonograficznego
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa cyfrowego aparatu USG z wyposażeniem
Dodano: 2016-03-09