Przetargi.pl
Zakup i dostawę sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Jabłonka

Gmina Jabłonka ogłasza przetarg

  • Adres: 34480 Jabłonka, ul. 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 146 , fax. 182 652 468
  • Data zamieszczenia: 2017-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jabłonka
    ul. 3 Maja 1
    34480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 182 611 146, fax. 182 652 468
    REGON: 54325500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Jabłonka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „zakup i dostawę sprzętu dla jednostek OSP z terenu Gminy Jabłonka” według warunków technicznych i ilości wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego. 2. Wymagania techniczne przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ: 3. Warunki gwarancji 3.1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi minimum 24 miesiące – na całość oferowanego przedmiotu zamówienia, bez materiałów eksploatacyjnych obejmująca swoim zakresem bezpłatne naprawy sprzętu w przypadku jego usterek mechanicznych, elektrycznych, elektronicznych oraz hydraulicznych lub innych wad fizycznych. Gwarancja i rękojmia będzie liczona od dnia następnego po dacie odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Gwarancja i rękojmia obejmuje między innymi, poza ujętymi prawnie, nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), naprawę oraz ewentualną konserwację i przeglądy wynikające z warunków gwarancji producenta/ów w okresie gwarancyjnym i rękojmi realizowaną w miejscu użytkowania, przez osoby lub podmioty posiadające stosowną autoryzację producenta/ów. 3.2. Dotyczy część I i II - Przeglądy techniczne w okresie gwarancji będą wykonywane przez Wykonawcę w miejscu lokalizacji sprzętu lub w przypadku konieczności Wykonawca zapewni transport sprzętu na własny koszt i dokona przeglądu w autoryzowanym serwisie. 3.3. W okresie gwarancji koszty związane z usuwaniem stwierdzonych awarii i usterek, obejmujące: dojazd serwisanta, transport przedmiotu zamówienia do siedziby serwisu celem naprawy oraz naprawionego sprzętu do siedziby Zamawiającego, wymianę materiałów i części zamiennych ponosi Wykonawca. 3.4. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny w ciągu 48 godzin od powiadomienia przez Zamawiającego o wystąpieniu awarii przedmiotu zamówienia. 3.5. Zgłaszanie awarii przez Zamawiającego będzie następowało w dni robocze (od poniedziałku do piątku): drogą telefoniczną, faxem lub e-mailem. 3.6. W okresie gwarancji wszelkie naprawy przedmiotu zamówienia zostaną wykonane w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. 3.7. W przypadku, gdy usunięcie awarii (usterki) w terminie 5 dni roboczych nie będzie możliwe (np. w przypadku konieczności importu części zamiennych), strony uzgodnią nowy termin naprawy, wiążący dla stron. 3.8. W wyjątkowych sytuacjach, gdy dokonanie naprawy gwarancyjnej nie będzie możliwe w miejscu lokalizacji sprzętu, Wykonawca odbierze niesprawny sprzęt na własny koszt i dokona naprawy w autoryzowanym serwisie w ciągu 14 dni, licząc od dnia zgłoszenia dokonanego przez Zamawiającego, po wykonanej naprawie Wykonawca dostarczy sprzęt do miejsce lokalizacji. 4. Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże zamawiającemu :  karty gwarancyjne,  świadectwa dopuszczenia, certyfikaty,  instrukcję obsługi i użytkowania w języku polskim (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą m.in. :  charakterystyki zakresu pracy urządzeń,  warunki magazynowania,  informacje dotyczące właściwości i bezpieczeństwa, w szczególności dokładny opis urządzeń zabezpieczających, informacje o zakresie zastosowań do których urządzenia są przeznaczone, wskazując jednocześnie na niedopuszczalne sposoby użytkowania,  informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji, inne dokumenty specjalistyczne niezbędne do prawidłowego użytkowania dostaw, w tym procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu, w przypadku awarii. Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu dostawy powinny być kompletne pod względem celu, do którego" są przeznaczone. Zamawiający informuje, że jeżeli w SIWZ czy opisie przedmiotu zamówienia zawarł nazwy producentów, wskazania modeli lub norm, to mają one charakter i znaczenie przykładowe i każdorazowo można zastosować rozwiązania równoważne opisanym, spełniające założenia SIWZ i nie zmieniające jego sensu. Zamawiający oceniając równoważność badał będzie parametry techniczne i funkcjonalne zaproponowanych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będzie on posiadał parametry i funkcjonalność nie gorsze niż rozwiązania opisane. Zamawiający informuje, że jeżeli w SIWZ czy opisie przedmiotu znajdują się odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne, funkcjonalne i inne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane elementy zamówienia muszą posiadać co najmniej te same cechy i parametry techniczne, funkcjonalne i inne na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SIWZ. Wykonawca zgodnie zart.30 ust. 5 ustawy -PZP zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne, oferowane parametry i dane pozwalające na ocenę zgodności oferowanych elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe/ prospekty/ katalogi/ foldery/ opisy itp.). 6. Wykonawca musi dołączyć do oferty opis oferowanego przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami lub oświadczeniami potwierdzającymi spełnienie warunków i wymagań opisanych w SIWZ oraz obliczenie ceny ryczałtowej oferty wyliczonej w oparciu o indywidualną kalkulację dla realizacji zamówienia, przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, odpowiednio do wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik 1A do SIWZ i wzoru Formularza Oferty. W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony ich wykaz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia). 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ i jej załącznikach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35110000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w ramach tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ) wraz z załącznikiem wg wzoru tabelarycznego stanowiącego Załącznik 1A do SIWZ. 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia – zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 1794 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według Załącznik nr 5 do SIWZ). 6) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaznacza, iż podziela rekomendację opublikowaną na stronie internetowej UZP o następującej treści: „(…) Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej złożone wraz z ofertą, niezależnie od ilości ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, również potwierdza brak podstawy do wykluczenia z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie wykonawcy”. Dlatego też, Zamawiający podkreśla, iż Wykonawca który nie należy do żadnej grupy kapitałowej (po zaznaczeniu odpowiednio miejsca w oświadczeniu), może złożyć takie oświadczenie wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ i zamieszczony zostanie przez Zamawiającego na stronie internetowej www.jablonka.pl wraz w informacją z otwarcia ofert. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców. 7) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 stawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 6, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Sekcji III.7 pkt 6, Sekcji III.4 oraz Sekcji III.5 (w rozdziale 11 SIWZ ust. 2, 3 pkt 3.1, pkt 3.2 oraz rozdziale 12 ust. 1 SIWZ), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach