Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 26-610 Radom, ul. Tochtermana 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3615285, 3615284 , fax. 048 3615213
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
ul. Tochtermana 1 1
26-610 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3615285, 3615284, fax. 048 3615213
REGON: 00031508600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę siatek przepuklinowych, staplerów i ładunków do staplerów dla potrzeb Bloku Operacyjnego Chirurgicznego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa następujących siatek, staplerów i ładunków do staplerów: Zakres nr 1 - siatki przepuklinowe polipropylenowe monofilamentne Lp./Nazwa towaru/Zapotrzebowanie na okres 2 lat 1. Siatki polipropylenowe monofilame - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zakres nr 1 - 360,00 PLN (słownie: trzysta sześćdziesiąt złotych 00/100). Zakres nr 2 - 490,00 PLN (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt złotych 00/100) Zakres nr 3 - 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100) Zakres nr 4 - 260,00
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki szczegółowe: Potencjał kadrowy: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, min. 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę . Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust. 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a w przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuję się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informację o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji dostawy zostały wykonane należycie. 5. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że oferowany towar odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004r. nr 93 poz.896) lub zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 6. Katalogi, foldery oferowanego towaru w języku polskim. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Na dostawę materiałów medycznych określonych w 18 pakietach.
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa materiałów operacyjnych, w tym, materiałów szewnych, staplerów, protez naczyniowych, materiałów hemostatycznych, striperów, klipsów, znaczników oraz siatek przepuklinowych - sprawa nr EP/42/2016
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa materiałów szewnych - sprawa nr EP/33/2016
Dodano: 2016-05-19 - Dostawa nici do Pracowni Elektrofizjologii
Dodano: 2016-05-16 - Dostawę materiałów Szewnych dla potrzeb Ośrodka Elektroterapii Serca - NUMER SPRAWY EP/25/2016
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa szwów chirurgicznych i siatek przepuklinowych dla SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2016-02-26 - Dostawy sukcesywne: nici i szwów chirurgicznych, hemostatyków powierzchniowych i siatek monofilamentowych, nr sprawy ZP/02/2016
Dodano: 2016-01-12 - dostawa klipsów naczyniowych i klipsownic laparoskopowych oraz igieł Verresa- Sprawa nr 24/15.
Dodano: 2015-11-17 - Dostawa materiałów operacyjnych, w tym, materiałów szewnych, staplerów, protez naczyniowych, materiałów hemostatycznych, striperów, klipsów, znaczników oraz siatek przepuklinowych
Dodano: 2015-06-01 - Dostawa nici chirurgicznych
Dodano: 2015-03-12