Przetargi.pl
Zakup i dostawę oraz montaż sond do USG oraz aparatu ultrasonograficznego

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Marii Curie-Skłodowskiej
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7488510, 7488531 , fax. 085 7488593, 7488502
  • Data zamieszczenia: 2019-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego
    ul. Marii Curie-Skłodowskiej 26
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7488510, 7488531, fax. 085 7488593, 7488502
    REGON: 50657729000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę oraz montaż sond do USG oraz aparatu ultrasonograficznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup sond do aparatów ultrasonograficznych SSA-660A/LG Xario LCD sn LPG08Z4759 oraz LGF08Z4761 oraz sondy liniowej do aparatu USG, Aplio 500 sn TIE1333967 wraz z montażem, uruchomieniem oraz nieodpłatnym przeszkoleniem personelu w zakresie obsługi i użytkowania. Pakiet nr 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatu ultrasonograficznego wraz z instalacja, montażem, uruchomieniem oraz szkoleniem personelu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilość zawiera Załączniki nr 1 do SIWZ dla Pakietu nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141641-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Formularz Szczegółowy Oferty (Załącznik 1 do SIWZ) – w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę. 2) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy. 3) Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie wstępne o braku podstaw wykluczenia 4) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp – w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 6) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną