Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH W LEGNICY W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010

Zespół Szkół Samochodowych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Słubicka 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 8622520 , fax. 0-76 8522555
  • Data zamieszczenia: 2009-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Samochodowych
    ul. Słubicka 7 7
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 8622520, fax. 0-76 8522555
    REGON: 00018737500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWĘ OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO DLA ZESPOŁU SZKÓŁ SAMOCHODOWYCH W LEGNICY W SEZONIE GRZEWCZYM 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Sukcesywna dostawa oleju opałowego EKOTERM PLUS /lub równoważny/ w sezonie grzewczym 2009/2010 od 19 listopada 2009 do 31 maja 2010r. o następujących wymaganiach: Wartość opałowa nie mniej niż 42,6 MJ/kg Zawartość siarki nie więcej niż 0,20 %(M/M) Zawartość wody nie więcej niż 200 mg/kg Gęstość w temperaturze 15 ?C nie wyższa niż 0,860g/ml Temperatura zapłonu nie niższa niż 56?C 2.Dostarczany olej opałowy powinien spełniać warunki określone Polską Normą. 3.Dostawa oleju będzie się odbywać na zgłoszenie telefoniczne lub faksem Kierownika Gospodarczego Zespołu Szkół Samochodowych w Legnicy -w ciągu 48 godzin od zgłoszenia ( w dni robocze - w godz. 8.00 -16.00 ) -w ilościach określonych w zgłoszeniu -dostawa oleju opałowego odbywać się będzie transportem Wykonawcy i na koszt wykonawcy 4. Planowana łączna ilość oleju /Ekoterm Plus/ lub równoważny wynosi 90.000 litrów 5. Zamawiający wprowadza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości zakupionego paliwa o 20 % , uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091351005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oferent ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi spełnić warunki uprawniające do ubiegania się o zamówienie publiczne oraz wykazać się zdolnością do wykonania zamówienia: 1.posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3.wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24. ust. 1 i 2 ustawy 5.wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o dokumenty znajdujące się w ofercie, wykazane szczegółowo w części XI SIWZ metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Formularz oferty -załącznik nr 1 2)Aktualną informację z KRS lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3)Koncesję na obrót paliwami ciekłymi - ważna na dzień upływu terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia dostaw, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy podać minimum 3 dostawy wykonane. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie i terminowo oraz dotyczyły dostaw oleju opałowego.- załącznik nr 2 5)Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu- załącznik nr 3 6)Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. 2.W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, przy czym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmioty te mogą złożyć wspólnie. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokumenty zamienne zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. /Dz. U. z 2006r., Nr 87, poz. 605/. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem potwierdzonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach