Przetargi.pl
Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 50582500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl /https://platforma.eb2b.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OIT do SP ZOZ w Hajnówce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zamieszczony w Załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. Nazwa i kod określony według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem przedmiot główny: 33692800-5 roztwory do dializy 33181520-3 wyroby do dializy nerkowej 33141630-5 filtry osocza krwi 33141324-7 igły do dializy 33181200-4 filtry do dializy 33181500-7 wyroby do terapii nerkowej 33181000-2 urządzenia do terapii nerkowej Oferowany przedmiot zamówienia powinien być nowy, z minimalnym terminem ważności 8 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny i po dostarczeniu Zamawiającemu, gotowy do użytku zgodnie z jego przeznaczeniem, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych nakładów finansowych, organizacyjnych i technicznych. 2. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania w jednostkach ochrony zdrowia na terenie RP zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej, a także posiada aktualne polskie i obowiązujące w Unii Europejskiej certyfikaty / świadectwa rejestracyjne oraz pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011) ustawa z dnia 18 marca 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz.U. 2020r. poz. 836), które Wykonawca okaże Zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3. Zamawiający, w sytuacji gdy w opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy) wskazane zostały zdaniem Wykonawcy znaki towarowe, patenty lub jego pochodzenie czy też źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkt/wyrób dostarczany na rynku przez konkretnego wykonawcę, dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie produktu/urządzenia „równoważnego” w rozumieniu art. 29 ust. 3 uPzp pod warunkiem, iż oferowany jako „równoważny” produkt/wyrób będzie o porównywalnych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych i użytkowych. 4. Jeżeli Wykonawca będzie chciał skorzystać z przysługującego mu uprawnienia o którym jest mowa w pkt. 3, to ciężar udowodnienia, że parametry oferowanego produktu/wyrobu są „równoważne” w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego w SIWZ spoczywa na składającym taką ofertę Wykonawcy i winny być wyraźnie wykazane/uzasadnione w jej treści. 5. W celu weryfikacji zgodności oferty z wymogami SIWZ, Zamawiający może żądać próbek. Próbki dołączone do testowania są materiałem zużywalnym i nie podlegają zwrotowi po zakończeniu postępowania. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z niektórych pozycji zamówienia, w sytuacjach tego wymagających, w tym w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 7. Termin realizacji zamówienia obejmuje okres 12 miesięcy licząc od dnia obowiązywania umowy. 8. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar wraz z fakturą na podstawie zamówienia w ciągu 3 dni od złożenia zamówienia (jeżeli dostawa wypada w dniu wolnym od pracy, dostawa nastąpi w pierwszym dniu roboczym po wyznaczonym terminie). Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na podstawie zamówienia „NA CITO” w ciągu maksymalnie 24(włącznie) godzin. 9. Dostawy towaru odbywać się będą na koszt i ryzyko sprzedającego do Stacji Dializ oraz do Oddziału Intensywnej Terapii SP ZOZ w Hajnówce. 10. Zamawiający zgodnie z dyspozycją z art. 36b ust. 1 uPzp wymaga od Wykonawców którzy zamierzają przy wykonaniu przedmiotu zamówienia posługiwać się podwykonawcą /podwykonawcami/, do określenia w treści ich oferty części zamówienia której wykonanie powierzą podwykonawcy /podwykonawcom/ oraz podania przez Wykonawcę firmy/firm (nazwy) podwykonawcy /podwykonawców/. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jeden, kilka lub wszystkie pakiety/zadania przewidziane w treści SIWZ. Z tym zastrzeżeniem, że oferta Wykonawcy w zakresie każdego z pakietów/zadań na które składa ofertę musi być kompletna. Pod pojęciem oferty częściowej Zamawiający rozumie pojedyncze pakiety: 1 A, 1 B, 2, 3A, 3B, 3C, 4, 5, 6A, 6B, 7. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, zastosowania aukcji elektronicznej, ani tez ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 14. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą, a Zamawiającym prowadzone będą w PLN (złotych polskich). 15. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). 16. W przypadku, o którym mowa w ust. 15, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymogi zawarte w SIWZ jak i przepisy uPzp dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jako Wykonawcy składający ofertę wspólną. 17. Przewidywane zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) i 7) ustawy Pzp oraz okoliczności, po których zaistnieniu będą one udzielane. -Art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: nie dotyczy - Art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: nie przewiduje się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33692800-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach