Przetargi.pl
Zakup i dostawę materiałów budowlanych do odwodnienia ulic

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11-320 Jeziorany, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 718 13 52 , fax. 089 718 26 77
  • Data zamieszczenia: 2009-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 23 23
    11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 718 13 52, fax. 089 718 26 77
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka ze 100 % udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę materiałów budowlanych do odwodnienia ulic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów budowlanych do odwodnienia ulicy Polnej i Kasztanowej w Jezioranach w miejsce wskazane przez Zmawiającego. 1.Zakres dostaw: a)Kręgi betonowe - średnica 1200mm, wysokość 500mm ze stopniami - 40 szt. b)Pierścienie odciążające żelbetowe - 22 szt. c)Pierścienie podtrzymujące wpust - 14 szt. d)Nadstawka betonowa ściekowa o średnicy 500mm, l = 10m - 14 szt. e)Pokrywy nastudzienne żelbetowe - 8 szt. f)Osadniki betonowe o średnicy 500mm - 14 szt. g)Rury PVC kanalizacji zewnętrznej kielichowe z uszczelką klasy N lub S o średnicy zewnętrznej 200 mm - 200 mb o długości 2 i 3 m h)Dwukielich o średnicy 90 mm - 47 szt. i)Właz kanałowy typu ciężkiego - 8 szt. j)Wpusty uliczne żeliwne ściekowe typ ciężki 650 x 450 mm - 14 szt. 2.Na każdy dostarczony materiał należy dołączyć atesty i certyfikaty jakości. 3.Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen dostaw materiałów w trakcie realizacji zadania przez okres trwania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441142004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od pobierania wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy - art.22 ust.1 Pzp: 1/posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. a/ Spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp; b/ Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; c/ Nie zalegają na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 2/ W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a/Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie w realizacji zamówienia tożsamego z przedmiotem niniejszego zamówienia b/Dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego do wykonania zamówienia; c/ Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a/Złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania z art. 24 ust 1 i 2 ustawy Pzp. 4/ W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a/ Złożą oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 1.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymaganych warunków: 1/ Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawców opisanych w pkt 1 niniejszego rozdziału, zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale 9, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. 2/Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3/Nie złożenie wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie skutkować, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy. 4/Ofertę wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, uznaje się za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w rozdziale 5: 1)Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków na rzecz właściwego Urzędu Skarbowego - (zał. nr 1), 5)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - (zał. nr 1), 6)Oświadczenie, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - (zał. nr 1), 7)Udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na zakupione materiały - (zał. nr 1),. 8)Kalkulacja zamówienia Uwaga: dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 3 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2.Wykonawca musi złożyć formularz ofertowy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt 2, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy złożyć pełnomocnictwo wraz z zakresem umocowania, podpisane przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5.Zamówienia wspólne (konsorcja) a/Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo z zakresem umocowania. Pełnomocnictwo winno określać także Wykonawców, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia wraz z określeniem wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia. b/Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c/ Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę wykonawców - art. 23 ust.4. Zaleca się załączenie umowy do oferty. Uwaga: w przypadku pełnomocnictw mogą być one przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do złożenia dokumentów wymienionych w rozdziale 9 pkt 1 ppkt 2, 3, 4 i 5. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom realizację części przedmiotu zamówienia, ma obowiązek wskazać tę część zamówienia. 8.Wezwanie do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli w/w dokumentów albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach