Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku ogłasza przetarg
- Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-58 3205590 , fax. 0-58 3205579
- Data zamieszczenia: 2012-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku
ul. Na Stoku 49 49
80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 0-58 3205590, fax. 0-58 3205579
REGON: 19168791600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku do 31 marca 2013 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawę materiałów biurowych na potrzeby Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Gdańsku do 31 marca 2013 roku zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia załączonym na stronie internetowej Zakup i dostawa materiałów biurowych związanych z realizacja projektów w ramach Działania 3.2 Priorytet III Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium na kwotę 2.900 PLN ( dwa tysiące dziewięćset złotych). 1)Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, wskazanego w punkcie IX SIWZ. 2)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu na rachunek bankowy nr 83 1010 1140 0170 7913 9120 0000 b)poręczeniach bankowych c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158, z późn.zm.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2016
Dodano: 2015-12-18 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2015
Dodano: 2015-01-23 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2014
Dodano: 2013-12-31 - Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2013
Dodano: 2012-12-20 - Dostawa materiałow biurowych i eksploatacyjnych dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2012
Dodano: 2012-02-03 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych na potrzeby ZUS O/ Słupsk, Plac Zwycięstwa 8 i podległych Inspektoratów.
Dodano: 2009-07-08