Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2017 ROKU

Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 41500 Chorzów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 165 000 , fax. 32 4165639, 32 4165640
  • Data zamieszczenia: 2017-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych
    Rynek 1
    41500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 324 165 000, fax. 32 4165639, 32 4165640
    REGON: 27625530600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWĘ MATERIAŁÓW BIUROWO-PAPIERNICZYCH DLA POTRZEB URZĘDU MIASTA CHORZÓW W 2017 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje dostawę materiałów biurowo - papierniczych dla potrzeb Urzędu Miasta – Wydziału Obsługi Technicznej – szczegółowy wykaz materiałów stanowią załączniki nr: 3,4,5 do SIWZ. Dostawy będą realizowane okresowo, transportem Wykonawcy na jego koszt w ciągu 48 godzin od przesłania mail-em, bądź fax-em zamówienia cząstkowego. Zakupiony towar zostanie dostarczony przez Wykonawcę do magazynu UM Chorzów na miejsce wskazane przez magazyniera.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30192000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach