Przetargi.pl
Zakup i dostawę infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Rozwój e-Usług w Gminie Zawoja

Gmina Zawoja ogłasza przetarg

  • Adres: 34222 Zawoja, Zawoja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8775-015 , fax. 33 8775-015
  • Data zamieszczenia: 2018-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawoja
    Zawoja 1307
    34222 Zawoja, woj. małopolskie
    tel. 33 8775-015, fax. 33 8775-015
    REGON: 7218201900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawoja.ug.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę infrastruktury sprzętowej w ramach projektu „Rozwój e-Usług w Gminie Zawoja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i zakup infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: - Serwer baz danych, - Serwer aplikacji/Kontroler domeny, - System Backup, - UPS, - Subskrypcje systemu bezpieczeństwa UTM, - Komputery stacjonarne z monitorem, systemem operacyjnym i pakietem biurowym - Licencje dostępowe - Stanowisko Profilu Zaufanego – zakup drukarki A4, - Instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30210000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu dokonania oceny spełnienia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Formularz ofertowy zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ; 9.2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium; 9.3. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 9.4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 9.5. Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach