Przetargi.pl
Zakup i dostawę fabrycznie nowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze z oprogramowaniem wraz z jednoczesnym przejęciem oraz uwzględnieniem w rozliczeniu zakupu nowego systemu, ceny używanej kopiarki analogowej oraz światłokopiarki, będących własnością Zamawiającego

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6834509 , fax. 044 6834192
  • Data zamieszczenia: 2010-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    ul. Leszka Czarnego 22 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6834509, fax. 044 6834192
    REGON: 59064844500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.radomszczanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę fabrycznie nowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze z oprogramowaniem wraz z jednoczesnym przejęciem oraz uwzględnieniem w rozliczeniu zakupu nowego systemu, ceny używanej kopiarki analogowej oraz światłokopiarki, będących własnością Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa fabrycznie nowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze z oprogramowaniem wraz z jednoczesnym przejęciem oraz uwzględnieniem w rozliczeniu zakupu nowego systemu, ceny używanej kopiarki analogowej oraz światłokopiarki, będących własnością Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dodatku nr 1A do SIWZ. Wymagania stawiane wykonawcy: Wielkoformatowy system, będący przedmiotem zamówienia, opisany w pkt.1 musi być fabrycznie nowy i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia. Wielkoformatowy system, będący przedmiotem zamówienia, musi być objęty co najmniej 24-miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga dostarczenia karty gwarancyjnej, potwierdzającej ważność gwarancji oraz okres, na jaki została ona udzielona, a także wskazania autoryzowanych punktów serwisowych. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie trwania gwarancji. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi, określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach pracy oraz jakości. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca dostarczy zapas materiałów eksploatacyjnych, do systemu kopiująco -drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze, w skład którego wejdą: 1. Zapasowe głowice drukujące: 1 szt. dla każdego koloru 2. Zapasowy pojemnik z tuszem: 2 szt. czarnego + 1 szt. dla każdego koloru 3. Papiery oraz folie: - papier standard 90g: - rolka 297mm x 110m - 8 sztuk - rolka 420mm x 110m - 16 sztuk - rolka 594 mm x 110m - 16 sztuk - rolka 841mm x 110m - 16 sztuk - rolka 914mm x 110m - 2 sztuki - papier powlekany 90g: - rolka 610mm x 45m - 2 sztuki - rolka 914mm x 45m - 2 sztuki - folia matowa (gruba) - dwustronna matowa - 95 mic: - rolka 610mm - 1 sztuka - rolka 841mm - 1 sztuka Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązuje się do przejęcia oraz uwzględnienia w rozliczeniu zakupu fabrycznie nowego systemu kopiująco-drukująco-skanującego z oprogramowaniem, ceny aktualnie funkcjonujących w Starostwie Powiatowym w Radomsku, w Wydziale Geodezji, Budownictwa i Architektury oraz będących własnością zamawiającego, następujących urządzeń: A. kopiarki analogowej Oce 7051 - nr fabryczny 11622 - zakup styczeń 2000 r., B. światłokopiarki OCE 4055. Przejęcie oznacza, iż z chwilą odbioru przez zamawiającego nowego systemu kopiująco- drukująco - skanującego wraz z oprogramowaniem, wykonawca nabędzie od zamawiającego własność urządzeń wskazanych w pkt. 1. oraz 2. za cenę określoną przez wykonawcę w formularzu ofertowym i cena ta zostanie uwzględniona przez wykonawcę w cenie oferty. Wykonawca zagospodaruje te urządzenia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności ustawą z dnia 29 lipca 2005r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005r. Nr 180, poz. 1495) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.). Zamawiający umożliwi wykonawcy zapoznanie się ze stanem technicznym w/w urządzeń, w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Radomsku: poniedziałek - piątek 7:30 - 15.30, czwartek 7:30 - 16:30. Wykonawca dostarczy przy odbiorze sprzętu dokumentację techniczną, użytkową, instrukcję obsługi w języku polskim w formie papierowego wydruku, kartę gwarancyjną, potwierdzającą ważność gwarancji oraz okres, na jaki została ona udzielona, jak również udzieli wszelkich informacji, jakich personel Zamawiającego może potrzebować przy korzystaniu z przedmiotu umowy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, tj. nowy system kopiująco - drukująco - skanujący wraz z oprogramowaniem, własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do siedziby zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko) i zamontuje system w wskazanym przez zamawiającego pomieszczeniu - urządzenie będzie w stanie gotowym do pracy. Wykonawca odbierze przejmowane przez niego urządzenia, o których mowa w pkt. A oraz B, tj. kopiarkę analogową oraz światłokopiarkę z siedziby zamawiającego (Starostwo Powiatowe w Radomsku, ul. Leszka Czarnego 22, 97-500 Radomsko) własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. Przedmiot zamówienia winien być kompletny, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, świadectwa i rejestracje. Zamawiający dopuszcza składanie ofert o równoważnych parametrach pracy oraz jakości. Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00 100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w Rozdziale 12 pkt 1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Radomsku: Nr rachunku: 73 8980 0009 2007 0037 0246 0004 z dopiskiem: Wadium - Zakup i dostawa fabrycznie nowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze wraz z oprogramowaniem Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca dołączy do oferty kopię dokumentu potwierdzoną przez Wykonawcę lub właściwą(-e) osobę(-y) upoważnioną(-e) do reprezentacji danego Wykonawcy. Oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Kancelaria Ogólna p. 114 w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą, z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Zakup i dostawa fabrycznie nowego systemu kopiująco - drukująco - skanującego do tworzenia i archiwizacji wielkoformatowej dokumentacji w kolorze wraz z oprogramowaniem. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.radomszczanski.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach