Przetargi.pl
Zakup i dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Barczewie

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, ul. Kraszewskiego 17
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5148574, 5148421 , fax. 089 5148574, 5148421
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    ul. Kraszewskiego 17 17
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5148574, 5148421, fax. 089 5148574, 5148421
    REGON: 51091787300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Barczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Barczewie. Zamówienie podzielone jest na 5 części, które obejmują: - załącznik nr 1a - Mięso wołowe i wieprzowina, - załącznik nr 1b - Wędliny, - załącznik nr 1c - Ryby, - załącznik nr 1d - Art. spożywcze, - załącznik nr 1e - Warzywa i owoce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 158000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udział w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych oraz spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanego w SIWZ kryterium oceny ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie za spełnienie warunków udziału w postępowaniu uważać się będzie spełnienie określonych powyżej warunków odrębnie przez każdego z Wykonawców. Każdy z występujących podmiotów ponosi solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt. 1 siwz oraz odpowiednie załączniki od 1a do 1e, w zależności od grup, na które Wykonawca składa swoją ofertę. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2)pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale IV pkt. 1 siwz; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_olsztynski
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach