Przetargi.pl
Zakup i dostawę aparatury medycznej w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19” nr: RDPS.09.03.00-02.0022/20 Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, w ramach 9 Osi priorytetowej: Włączenie społeczne, Działanie 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych, Priorytet Inwestycyjny: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.

Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, Grzybowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Milickie Centrum Medyczne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Grzybowa 1
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3846754, , fax. 71 38 40 652
    REGON: 02137042700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm-milicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawę aparatury medycznej w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19” nr: RDPS.09.03.00-02.0022/20 Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, w ramach 9 Osi priorytetowej: Włączenie społeczne, Działanie 9.3 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych, Priorytet Inwestycyjny: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie i serwis gwarancyjny aparatury medycznej wraz z przeprowadzeniem instruktażu stanowiskowego personelu w ramach realizacji projektu pn.: „zakup i dostawa aparatury medycznej w ramach projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu spowodowanemu przez COVID-19” nr RDPS.09.03.00-02.0022/20 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Działanie 9.3. Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. Zamawiający podzielił zamówienie na części, tj.: Część 1/Pakiet Nr 1 – Aparaty do szybkiego toczenia płynów Cześć 2/Pakiet Nr 2 – Defibrylator Cześć 3/Pakiet Nr 3 – Defibrylator Cześć 4/Pakiet Nr 4 – Dozownik do tlenu Cześć 5/Pakiet Nr 5 – Laryngoskop Cześć 6/Pakiet Nr 6 – Łóżko z materacem Cześć 7/Pakiet Nr 7 – Łóżko bariatryczne Cześć 8/Pakiet Nr 8 – Materac bariatryczny przeciwodleżynowy Cześć 9/Pakiet Nr 9 – Materac przeciwodleżynowy Cześć 10/Pakiet Nr 10 – Respirator Cześć 11/Pakiet Nr 11 – Respirator noworodkowy Cześć 12/Pakiet Nr 12 – Worki ambu Cześć 13/Pakiet Nr 13 – Wózki do transportu pacjentów potencjalnie zakaźnych Cześć 14/Pakiet Nr 14 – Zestaw do trudnej intubacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki do SIWZ od Załącznika Nr 5.1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia do Załącznika Nr 5.14 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została oddzielnie dla każdej z części/pakietu. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych: Nr konta zamawiającego: 67 1130 1033 0018 8166 7720 0003 Nazwa i adres Zamawiającego: Milickie Centrum Medyczne sp. z o.o., w Miliczu, ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz Tytuł wpłaty: „Wadium MCM/WSM/ZP25/2020 część/pakiet nr ……….." 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b – e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument potwierdzający wniesienie przez wykonawcę wadium w wymaganej wysokości należy złożyć wraz z ofertą zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach: a) zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp- jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: ­ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ­ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, ­ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu. Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca złoży oświadczenie (Załącznik Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Załączniku Nr 1 do SIWZ dostarczany wraz z ofertą. 2. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę Formularze cenowe dla danej części/pakietu – wg wzorów stanowiących Załączniki Nr 2 do SIWZ tj.: Załączniki od Nr 2.1 do SIWZ do Załącznika Nr 2.14 do SIWZ dostarczane wraz z ofertą. 3. Wypełnione i podpisane przez wykonawcę Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla danej części/pakietu – wg wzorów stanowiących Załączniki Nr 5 do SIWZ tj.: Załączniki od Nr 5.1 do SIWZ do Załącznika Nr 5.14 do SIWZ dostarczane wraz z ofertą. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ustanawiający pełnomocnika musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 5. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Dokument musi być złożony w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. W przypadku, gdy do reprezentowania wykonawcy wymagana jest reprezentacja łączna (więcej niż jedna osoba), do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo/a podpisane przez wszystkie osoby uprawnione do reprezentacji. 6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt. 4.1.1 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach