Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
ul. Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
REGON: 000650614 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa żywności dla stołówki Internatu ZSE w Rzeszowie w 2023 r. 1.Produkty mleczarskie, 2. Pozostałe (różne) produkty ogólnospożywcze, miód i inne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i nabiału w ilości i o jakości wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia dotycząca nabiału. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania. Realizacja dostawy w godzinach 4.00 - 5.00 w dni robocze od poniedziałku do piątkuMaksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia (pisemnie lub poczta elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. Cechy wykluczające dla produktów mleczarskich: gorzki lub mocno kwaśny smak, stęchły zapach, pleśń, barwa nieodpowiednia, uszkodzenia opakowań (zniekształcone, zgniecione, rozerwane, zabrudzone).w momencie dostawy mleko i produkty mleczne nie mogą mieć terminu ważności krótszego niż 2/3 daty ważności przydatności do spożycia. Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – czas reakcji).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części 1 stanowiący załącznik do SWZ, dostępny w oddzielnym pliku2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - wspólny dla obu częściPrzedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych oraz miodu w ilości i o jakości wskazanej w Opisie przedmiotu zamówienia dotycząca różnych produktów spożywczych oraz miodu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, partiami – wg zapotrzebowania. Realizacja dostawy po zamówieniu w godzinach 6:30 -8:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku.Maksymalny termin realizacji dostaw sukcesywnych (każdej partii) – do 3 dni roboczych po złożeniu zamówienia (pisemnie lub poczta elektroniczną lub telefonicznie). Termin ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – termin realizacji dostawy od złożenia zamówienia).Zamawiający wymaga dostarczania towaru wolnego od wad. W momencie dostawy towar nie może mieć terminu przydatności krótszego niż 2/3 daty ważności przydatności do spożycia.Wykonawca w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego, iż jakość i/lub ilość dostarczonych artykułów jest niezgodna ze złożonym zamówieniem (towar jest wadliwy) zobowiązany jest w czasie do 3 godzin włącznie od zgłoszenia przez Zamawiającego (pisemnie lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie lub osobiście na podstawie spisanego protokołu) do dostarczenia artykułu/ów właściwego/ych tj. wolnego/ych od wad. Czas ten może ulec skróceniu zgodnie z oświadczeniem Wykonawcy złożonym w druku oferta (w ramach kryterium – czas reakcji)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa:1 Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla części 2 stanowiący załącznik do SWZ, dostępny w oddzielnym pliku2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - wspólny dla obu części - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa nabiału
Dodano: 2024-03-27 - Dostawa produktów nabiałowych
Dodano: 2024-01-09 - „Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i serowarskich w 2024 roku dla oświatowych jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk”
Dodano: 2024-01-05 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY w okresie 2 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.
Dodano: 2024-01-02 - Dostawa produktów mleczarskich do Internatu Zespołu Szkół Techniczno Weterynaryjnych w Trzcianie na rok 2024
Dodano: 2023-12-05 - DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH dla DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W DĘBICY w okresie 2 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2024 r.
Dodano: 2023-11-24 - Dostawy nabiału
Dodano: 2023-11-15 - Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2024 - produkty mleczarskie i pozostałe (inne) artykuły spożywcze
Dodano: 2023-10-19 - Dostawa produktów mleczarskich i tłuszczów roślinnych
Dodano: 2023-10-13 - „DOSTAWA ARTYKUŁÓW NABIAŁOWYCH DO ZAKŁADU KARNEGO W PRZEMYŚLU”
Dodano: 2023-10-05