Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 25-736 Kielce, ul. Grunwaldzka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48413671339 , fax. +413660014
- Data zamieszczenia: 2020-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Grunwaldzka 45
25-736 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. +48413671339, fax. +413660014
REGON: 00028978500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wszzkielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SPZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa zewnętrznego modułowego (kontenerowego) systemu z wyposażeniem do celów triage w związku z pandemią COVID-19 przed oddziałem SOR wraz z montażem i przyłączeniem mediów oraz niezbędną dokumentacją w ramach projektu pn. „Rozbudowa i doposażenie na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa zewnętrznego modułowego (kontenerowego) systemu z wyposażeniem do celów triage w związku z pandemią COVID-19 przed oddziałem SOR wraz z montażem i przyłączeniem mediów oraz niezbędną dokumentacją w ramach projektu pn. „Rozbudowa i doposażenie na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, posiadać niezbędne instrukcje oraz właściwie dokumenty dopuszczające do obrotu i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Graniczne parametry przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. Schemat podziału pomieszczeń (rzut kontenera) określa załącznik nr 2a do SIWZ, natomiast lokalizację przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 2b do SIWZ. Szczegóły w zakresie dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44211100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty w tym dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia : • wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminów realizacji dostawy, dodatkowego okresu gwarancji oraz oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. • podpisany opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ • w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: 1) wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. 2) określenie zakresu pełnomocnictwa, 3) podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. c) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa zewnętrznego modułowego (kontenerowego) systemu z wyposażeniem do celów triage w związku z pandemią COVID-19 przed oddziałem SOR wraz z montażem i przyłączeniem mediów oraz niezbędną dokumentacją w ramach projektu pn. „Rozbudowa i doposażenie na potrzeby Kliniki Kardiochirurgii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach”.
Dodano: 2020-09-25 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z instalacjami wewnętrznymi wod.-kan.,CO i energii elektrycznej w miejscowości Czachów gm. Ożarów
Dodano: 2017-09-07