Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 41-800 Zabrze, ul. 3-go Maja 13-15
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2716383
- Data zamieszczenia: 2009-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
ul. 3-go Maja 13-15 13-15
41-800 Zabrze, woj. śląskie
tel. 032 2716383
REGON: 27156608800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa zestawu do endoskopii w trybie NBI z torem wizyjnym, źródłem światła i oprogramowaniem do programu Dobra diagnoza - leczenie - życie, Mechanizm Finansowy Europejskiego Obszaru Gospodarczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa zestawu do endoskopii w trybie NBI z torem wizyjnym, źródłem światła i oprogramowaniem - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Dla potwierdzenia spełnienia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający sprawdzi spełnienie warunków na podstawie złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w §2, ust1-3 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008, Nr 188 poz.1155)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Parametry techniczne
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sk1.zabrze.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA ZESTAWÓW DO ENDOSKOPII Z TOREM WIZYJNYM
Dodano: 2016-07-27 - Dostawy materiałów eksploatacyjnych stosowanych przy zabiegach endoskopowych
Dodano: 2016-06-06 - dostawy części i akcesoriów do endoskopii (zamówienie: TAM-395-PN/26-2016)
Dodano: 2016-05-23 - Akcesoria endoskopowe do trokarów firmy Wolf oraz akcesoria do insuflatora firmy Stryker
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w endoskopii dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
Dodano: 2016-04-15 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NR 05/PN/16 NA DOSTAWY NARZĘDZI I OSPRZĘTU DO ZABIEGÓW WYKONYWANYCH METODĄ ENDOSKOPOWĄ
Dodano: 2016-04-08 - Dostawa akcesoriów endoskopowych, protez samorozprężalnych do przewodu pokarmowego i protez naczyniowych
Dodano: 2016-03-22 - Dostawa narzędzi endoskopowych oraz protez do dróg żółciowych i trzustkowych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa sprzętu endoskopowego
Dodano: 2016-03-16 - Sukcesywna dostawa akcesoriów endoskopowych do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
Dodano: 2016-01-20