Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWU DO DIAGNOSTYKI ZABURZEŃ ODDYCHANIA W CZASIE SNU

Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera ogłasza przetarg

  • Adres: 91-348 Łódź, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6314871 , fax. 042 6314872
  • Data zamieszczenia: 2012-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera
    ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8 8
    91-348 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6314871, fax. 042 6314872
    REGON: 00028853800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ZESTAWU DO DIAGNOSTYKI ZABURZEŃ ODDYCHANIA W CZASIE SNU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do diagnostyki zaburzeń oddychania w czasie snu wraz ze szkoleniem personelu Zamawiającego w zakresie obsługi zamawianych urządzeń. Zestaw składa się z urządzeń: 1. Aparatu umożliwiającego wykonanie pełnej polisomnografii w warunkach stacjonarnych oraz ambulatoryjnych. 2. Dwóch aparatów umożliwiających wykonanie polisomnografii typu screeningowego w warunkach stacjonarnych oraz ambulatoryjnych. 3. Oprogramowania obsługującego systemy polisomnograficzne stacjonarne oraz ambulatoryjne Aparat musi spełniać następujące wymagania: 1. Aparat musi spełniać wytyczne AASM - 6 kanałów EEG. 2. Musi mieć małą wagę rejestratora - 110 g (lekki do noszenia ponieważ jest montowany na pacjencie) 3. Wskaźniki graficzne wyświetlane na wizualizacji graficznej pacjenta na ekranie LCD urządzenia, sygnalizujące prawidłowe podłączenie poszczególnych czujników/modułów do rejestratora, bądź też brak danego sygnału przez pulsowanie danego wskaźnika. 4. Ilość możliwych kanałów rejestracji - 26 (z możliwością rozbudowy do 33,a w wersji screeningowej 12). 5. Potężne możliwości oprogramowania ProFusion - w sensie rejestrowanych/analizowanych parametrów, możliwości edycji ekranów/raportów, dostosowywania do pracy dla wielu różnych użytkowników, pracy sieciowej z wszystkimi polisomnografami. Minimalne wymagania techniczne dotyczące urządzeń zostały opisane w załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji - minimum 24 miesiące Wymagana bezpłatna aktualizacja oprogramowania - minimum 24 miesiące Wymagany serwis zakupionych urządzeń. W razie zgłoszenia awarii urządzenia - reakcja w ciągu 24 godzin. Termin wykonania naprawy - 21 dni. Trzy naprawy serwisowe w okresie gwarancyjnym kwalifikują sprzęt do wymiany na nowy równoważny. Szkolenie. Wymagane przeszkolenie w języku polskim w siedzibie Zamawiającego, użytkowników w zakresie obsługi urządzeń. Dostawa i instalacja oprogramowania komputerowego. Wymagana jest dostawa urządzeń do Pracowni i instalacja urządzeń wraz z oprogramowania. Zaoferowana cena zakupu i dostawy urządzenia powinna zawierać: 1. wartość urządzenia, 2. wszelkie koszty transportu zagranicznego i krajowego, 3. koszty załadunku i rozładunku, 4. ubezpieczenie urządzenia w Polsce i poza jej granicami do czasu przekazania przedmiotu umowy Zamawiającemu, 5. koszty instruktażu obsługi w siedziebie Zamawiającego, 6. koszty manipulacyjne odprawy celnej, podatek od towarów u usług konsumpcyjnych VAT, 7. koszty obsługi serwisowej w okresie gwarancji, 8. do zainstalowanego urządzenia należy dołączyć w języku polskim instrukcję obsługi. Sprzęt medyczny objęty zamówieniem musi być dopuszczony do obrotu i używania na terytorium RP, musi posiadać certyfikat CE i deklarację zgodności CE. Wykonawca może zaproponować sprzęt równoważny tzn. taki, który posiada parametry techniczne, co najmniej takie jak określone w SIWZ. Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imp.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach