Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, Szosa Chełmińska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48566693900 , fax. +48566693999
- Data zamieszczenia: 2020-10-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu
Szosa Chełmińska 30/32
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48566693900, fax. +48566693999
REGON: 87124606300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.torun.ibip.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego oraz wsparcia technicznego dla serwerów HP oraz rozszerzenia licencji FortiToken na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie 4 częściowe, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej kwoty określonej w art. 11 ust. 8, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) na zakup i dostawę zestawów komputerowych, oprogramowania biurowego oraz wsparcia technicznego dla serwerów HP oraz rozszerzenia licencji FortiToken na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Toruniu. -zakup i dostawa 37 komputerów stacjonarnych oraz monitorów LCD, z czego 13 komputerów wraz z licencją oprogramowania biurowego -zakup i dostawa 40 licencji oprogramowania biurowego -przedłużenie serwisu i wsparcia technicznego dla 3 serwerów HP -zakup rozszerzenia licencji FortiToken dla 55 użytkowników - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wypełnione i podpisane formularze: ofertowo-cenowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające zakres upoważnienia, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z dokumentem rejestracyjnym/ewidencyjnym/ Wykonawcy). Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub uwierzytelnionej notarialnie kopii. Dokumenty lub oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem (w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y niewymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wyposażenia dla pracowni zawodowych w Zespole Szkół Mechanicznych Elektrycznych i Elektronicznych w Toruniu w ramach projektu „Twoja przyszłość w nowoczesnej szkole zawodowej"
Dodano: 2024-01-22 - Dostawa sprzetu komputerowego oraz multimedialnego dla Bydgoskiego Ośrodka Rehabilitacji Terapii Uzależnień i Profilaktyki „BORPA“ w Bydgoszczy.
Dodano: 2023-12-31 - Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD oraz licencji oprogramowania biurowego na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy.
Dodano: 2023-12-20 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „miniPAKT - gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-01 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-09-29 - Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów LCD oraz drukarek na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
Dodano: 2023-09-13 - Dostawa komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów LCD oraz drukarek na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
Dodano: 2023-06-16 - Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu „Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-06-14 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach grantu „Cyfrowy Powiat”, z podziałem na 2 części – II postępowanie.
Dodano: 2023-02-07 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach grantu „Cyfrowy Powiat”, z podziałem na 2 części
Dodano: 2022-12-01