Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ZAMIATARKI ULICZNEJ DLA POTRZEB GMINY ŁAGÓW W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZMNIEJSZENIE ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA NA TERENIE GMINY ŁAGÓW POPRZEZ ZAKUP ZAMIATARKI ULICZNEJ

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, ul. Rynek 62
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 70 54 , fax. 41 343 70 51
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Rynek 62 62
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 70 54, fax. 41 343 70 51
    REGON: 00054531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ZAMIATARKI ULICZNEJ DLA POTRZEB GMINY ŁAGÓW W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZMNIEJSZENIE ZANIECZYSZCZEŃ POWIETRZA NA TERENIE GMINY ŁAGÓW POPRZEZ ZAKUP ZAMIATARKI ULICZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej samobieżnej zamiatarki ulicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Dane techniczne i ogólne oferowanej zamiatarki. 2) Miejsce realizacji dostawy pojazdu: siedziba Zamawiającego ul. Rynek 62, 26-025 Łagów 3) Warunki realizacji zadania: Zamawiający dokona odbioru przedmiotu zamówienia w bazie sprzętowej zlokalizowanej w Łagowie, ul. Opatowska- baza sprzętowa. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia (koszt dostawy ponosi Wykonawca) do siedziby Zamawiającego oraz do przeprowadzenia testów próbnych zamiatarki na własny koszt. 5) Podczas odbioru Zamawiający dokona zbadania stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz zgodności parametrów techniczno-eksploatacyjnych z warunkami technicznymi określonymi w SIWZ. W ramach odbioru Zamawiający zastrzega sobie również prawo przeprowadzenia prób technicznych, których wyniki zostaną uwzględnione w protokole odbioru. 6) Warunki odbioru zadania. a) Dostarczony przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, umożliwiającymi jego rejestrację i eksploatację. b) Sporządzenie i obustronne podpisanie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia u Zamawiającego. c) Przekazanie w dniu odbioru dokumentu gwarancyjnego określającego: warunki serwisowania gwarancyjnego oferowanego przedmiotu zamówienia, okresy gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazującego całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. W ramach serwisu gwarancyjnego usuwanie zgłaszanych awarii w terminie 36 godzin od chwili ich pisemnego (faksem) zgłoszenia (jako miejsce naprawy awaryjnej należy przyjąć siedzibę Zamawiającego); w przypadku konstrukcji niekompaktowej, podwozie - serwis odbywał się będzie w autoryzowanych stacjach obsługi, oddalonych od siedziby Zamawiającego nie więcej niż 100 km a w przypadku awarii uniemożliwiającej dojazd do stacji obsługi w siedzibie Zamawiającego (rozpoczęcie usuwania awarii w czasie 48 godzin od chwili jej pisemnego (faksem) zgłoszenia. W przypadku nie dotrzymania terminu 48 godzin (w obu przypadkach), Zamawiający może żądać od Wykonawcy kary umownej w wysokości 100,00 zł (netto) za każde następne, rozpoczęte 12 godzin zwłoki. d) Dostarczona zamiatarka musi spełniać co najmniej dane techniczne i ogólne oferowanej zamiatarki określone w załączniku nr 7 do SIWZ a zainstalowane urządzenia, stanowiące jej wyposażenie muszą być sprawne technicznie i gotowe do użytkowania. 7. Wymagania dodatkowe: a) Wykonawca dostarczy zamiatarkę do siedziby Zamawiającego na własny koszt. b) Wykonawca, w dniu przekazania zamiatarki, dostarczy: - komplet potrzebnych do użytkowania zamiatarki kluczyków, w tym zapasowych, - oryginał książki serwisowej lub jej kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, - instrukcję obsługi zamiatarki w języku polskim, - katalogi części zamiennych, - informacje o ilości i rodzaju stosowanych lub zalecanych olejów i płynów eksploatacyjnych w poszczególnych układach. c) Wykonawca, bezpośrednio przed przekazaniem zamiatarki, przeszkoli w siedzibie Zamawiającego trzech pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamiatarki na swój koszt. d) Wykonawca udzieli gwarancji na całość przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesiące.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341444301
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42 z 2007 r., poz. 275 z późniejszymi zmianami). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Bank BS O/Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu przez Wykonawcę z siedzibą poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w walucie innej niż PLN, należy upewnić się, czy na konto Zamawiającego wpłynęła cała kwota wadium, nie pomniejszona o koszty prowizji bankowych związanych z przeliczeniem walut obcych na PLN. 6. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale i dołączyć do oferty w osobnej kopercie. W ofercie należy złożyć kserokopię gwarancji lub poręczenia potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: dodatkowy okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagowgmina.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną