Przetargi.pl
Zakup i dostawa zamiatarki do czyszczenia chodników i ulic z możliwością podłączenia innych narzędzi dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej

Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej ogłasza przetarg

  • Adres: 34200 Sucha Beskidzka, ul. Wadowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 744 770 , fax. 338 744 790
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Suchej Beskidzkiej
    ul. Wadowicka 4
    34200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 338 744 770, fax. 338 744 790
    REGON: 7052865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zk-suchab.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa zamiatarki do czyszczenia chodników i ulic z możliwością podłączenia innych narzędzi dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa zamiatarki do czyszczenia chodników i ulic z możliwością podłączenia innych narzędzi dla Zakładu Komunalnego w Suchej Beskidzkiej”. 1. Rok produkcji: 2018 r, urządzenie fabrycznie nowe, nieużywane. 2. Silnik: DIESEL 3. Moc silnika: min 24 kW 4. Certyfikat pomiaru pyłu zawieszonego PM10. 5. Konstrukcja: przegubowa 6. Układ napędowy: hydrostatyczny, napęd na cztery koła. 7. DMC: do 3000 kg 8. Wymiary urządzenia bazowego: - długość: max 3500 mm - szerokość: max 1200 mm - wysokość: max 2200 mm 9. Minimalna szerokość zamiatania do 1200 mm. (chodniki, wąskie przejścia itp.) 10.Maksymalna szerokość zamiatania co najmniej 2000 mm. 11. Możliwość zamiatania jednocześnie powierzchni na różnych wysokościach (np. ulica i chodnik). 12. W komplecie z pojazdem bazowym: - co najmniej jedna ruchoma szczotka sterowana z kabiny pozwalająca na wymiatanie spod ławek, omiatanie przeszkód takich jak latarnie, słupy, itp. - dodatkowa specjalna szczotka do usuwania chwastów sterowana z kabiny - głowica myjąco-szorująca ze zgarniaczem - myjka wysokociśnieniowa min. 100 bar zintegrowana z pojazdem bazowym - odkurzacz do zbierania liści i innych niedostępnych dla zamiatarki odpadów o długości przewodu zasysającego minimum 4m zintegrowany z pojazdem bazowym - zbiornik na wodę o pojemności nie mniejszej niż 100L. - zbiornik na zbierane śmieci minimum 500 L, opróżniany hydraulicznie z kabiny do typowego pojemnika na odpady o objętości 1100L lub kontenera KP7. - dysze zraszające zapobiegające kurzeniu się podczas pracy. - kamera inspekcyjna zamontowana z tyłu urządzenia. Podgląd obrazu na monitorze w kabinie. 13. Kabina klimatyzowana i ogrzewana z możliwością regulacji temperatury. 14. Fotel regulowany, pokryty materiałem łatwo zmywalnym, odpornym na ścieranie. 15. Układ kierowniczy ze wspomaganiem. 16. Drzwi kabiny zamykane na klucz. Co najmniej dwa klucze w komplecie. 17. Sygnał dźwiękowy uruchamiany z kabiny operatora oraz sygnał dźwiękowy uruchamiany automatycznie podczas cofania. 18. Oświetlenie led dostosowane do ruchu po drogach publicznych i pozwalające na pracę nocną. 19. Kierunkowskazy 20. Dwa lusterka boczne 21. Radio wraz z kompletną instalacją, anteną i głośnikami. 22. Tablica/listwa na dachu z napisem „ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ”. 23. Światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym. 24. Koło zapasowe. 25. Pojazd gotowy do jazdy, posiadający zalecane stany wszystkich płynów eksploatacyjnych. 26. Możliwość dołączenia w przyszłości (bez konieczności przeróbek urządzenia bazowego) takiego osprzętu, jak: piaskarka, kosiarka, nożyce do żywopłotu, pług, polewaczka. 27. Co najmniej jednodniowe szkolenie dla operatorów. 28. Kompletne oznakowanie wolnobieżnego pojazdu uprawniające do poruszania się po drogach publicznych. 29. Szkolenie personelu co najmniej jednodniowe, gwarantujące nabycie stosownych umiejętności, zakończone protokołem stwierdzającym nabycie umiejętności w obsłudze urządzenia. 28. Wymagana gwarancja – zgodnie z przedstawioną ofertą i umową, minimum 24 miesiące, bez limitu roboczogodzin na całość z wyłączeniem szczotek. 29. W cenie pojazdu należy uwzględnić serwis gwarancyjny. Pierwszy przegląd techniczny wraz z koniecznymi wymianami płynów, podzespołów oraz części wynikających z gwarancji wykonywane będą na koszt Oferenta. 30. Serwis gwarancyjny do 48 godzin – reakcja serwisu. 31. Usunięcie awarii do 72 godzin od momentu zdiagnozowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144430-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach