Przetargi.pl
Zakup i dostawa z montażem wyposażenia dwóch kuchni w ramach projektu Posiłek w szkole i w domu

Gmina Kamień ogłasza przetarg

  • Adres: 36-053 Kamień, Kamień
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8556776 w. 20 , fax. 178 557 735
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamień
    Kamień 287
    36-053 Kamień, woj. podkarpackie
    tel. 015 8556776 w. 20, fax. 178 557 735
    REGON: 69058210500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamien.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa z montażem wyposażenia dwóch kuchni w ramach projektu Posiłek w szkole i w domu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa z montażem wyposażenia dwóch kuchni w ramach projektu "Posiłek w szkole i w domu" 1. Kuchnia nr 1 w Szkole Podstawowej w Zespole szkół im. św. Stanisława Kostki w Kamieniu: 1.1 Zastawa stołowa na 250 osób 1.2 Drobne wyposażenie kuchni (noże, garnki, deski) 1.3 Meble kuchenne ze stali nierdzewnej 1.4 Urządzenia kuchenne 2. Kuchnia nr 2 w Szkole Podstawowej w Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łowisku 2.1 Zastawa stołowa na 140 osób 2.2 Urządzenia kuchenne elektryczne i gazowe 2.3 Wyposażenie kuchni w drobny sprzęt kuchenny 3. Urządzenia poza projektem 3. 1 Patelnia gazowa 3.2 Kocioł gazowy 150l autoklaw 3.3 Komora chłodnicza produktów gotowych 3.4 Regały magazynowe 5 półkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ UWAGA: 1. Wszystkie wymiary podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia należy potwierdzić w naturze. 2. Wykonawca zapewni serwis dla dostarczonego przedmiotu zamówienia w okresie gwarancji. 3. Zamawiający posiada już część urządzeń, wyposażenia i zastawy stołowej dlatego w zestawieniu podane są nazwy, typy czy producenci posiadanego wyposażenia. Wykonawca powinien dobrać urządzenia czy sprzęt kompatybilny z posiadanym, serwis w tym samym wzornictwie i tymi samymi cechami użytkowymi. 4. Ilekroć opis przedmiotu zamówienia wskazuje na znaki towarowe, nazwy producentów i dystrybutorów, tylekroć dopuszcza zaoferowanie przez wykonawcę rozwiązań wyrobów równoważnych w rozumieniu przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39141000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie 5600 zł w terminie do dnia składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach