Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 00-585 Warszawa, Bagatela
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3349800, 3349966, , fax. 223 349 999
- Data zamieszczenia: 2018-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.
Bagatela 12
00-585 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3349800, 3349966, , fax. 223 349 999
REGON: 012970669 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.paih.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa z montażem mebli biurowych do budynku przy ul. Kruczej 50 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa z montażem mebli biurowych do nowej siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. zlokalizowanej w Warszawie przy ul. Krucza 50 na III piętrze. 2. Dostarczone meble musza być fabrycznie nowe, fabrycznie zapakowane, wykonane zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 – opis przedmiotu zamówienia, 1A – opis parametrów, 1B - wytyczne kolorystyki do SIWZ), zmontowane oraz ustawione w pomieszczeniach i miejscach zgodnie z zaakceptowaną koncepcją wizualizacji oraz wskazaniami Zamawiającego według istotnych postanowień umowy – załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga aby zaoferowane meble były objęte co najmniej 3 - letnim okresem gwarancji obejmującej wszelkie wady jakościowe, konstrukcyjne i materiałowe, ciągłością w zapewnieniu modeli mebli w wybranych opcjach kolorystycznych, która liczona będzie od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru. 4. Meble mają być przeznaczone do intensywnej eksploatacji w budynkach użyteczności publicznej. Konstrukcja ma być wykonana starannie z dużą dbałością o szczegóły z materiałów o wysokiej jakości. 5. Zgodnie z art. 29 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o takich samych bądź lepszych funkcjach użytkowych, parametrach techniczno-eksploatacyjnych i cechach jakościowych oraz kolorystyce o takiej samej barwie jak opisanej w załączniku nr 1, 1B do SIWZ. Produkt równoważny musi się także cechować identyfikowalną nazwą (marką) producenta. Wykazanie równoważności spoczywa na Wykonawcy. Ocena równoważności zaoferowanych produktów zostanie dokonana w oparciu o wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia - załączniku nr 1, 1A do SIWZ oraz złożone przez Wykonawcę dowody dla potwierdzenia równoważności. Wskazania w zakresie kolorystyki mebli opisane są w załączniku nr 1B do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25 000 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr: PL40 1030 1827 0000 0000 5361 8146 z dopiskiem „Wadium nr referencyjny nr ref: BOK/ 25-109/2018 „Zakup i dostawa z montażem mebli biurowych do budynku w Warszawie przy ul. Kruczej 50” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do wypłaty pełnej kwoty wadium Zamawiającemu w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań do tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. Wykonawca składa ofertę odpowiednio w postaci Załącznika nr: - 3, 3A - Formularz ofertowy i Formularz ilościowo - cenowy, - 4 - Wykaz podwykonawców (jeżeli dotyczy), - 5 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, - 6 - Oświadczenie o niepodleganiu z wykluczenia, - 10 - Zobowiązanie podmiotu (jeśli dotyczy) oraz dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż mebli biurowych, gabinetowych oraz socjalnych do budynku administracyjnego Komendy Głównej Straży Granicznej przy al. Niepodległości 100 w Warszawie
Dodano: 2024-07-29 - Dostawa wyposażenia meblowego (mebli ze stali nierdzewnej i regałów magazynowych) do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy – III procedura
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-07-08 - Dostawa zestawu 432 stołków na potrzeby Centrum Nauki Kopernik w ramach realizacji inicjatywy SOWA.
Dodano: 2024-07-03 - "Dostawa i montaż wyposażenia oraz pomocy do prowadzenia zajęć opiekuńczo -wychowawczych i edukacyjnych na potrzeby Żłobka Samorządowego w Sannikach"
Dodano: 2024-06-14 - Zakup i sukcesywna dostawa foteli obrotowych - sprawa 3/ZP/2024
Dodano: 2024-06-11 - Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-005/2024
Dodano: 2024-06-05 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-06-04 - Dostawa oraz montaż mebli dla Wydziału Fizyki UW
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia w Zespole Medycznym WCKiK SPZOZ w Warszawie przy ul. Szaserów 128, budynek nr 18
Dodano: 2024-04-24