Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02005 Warszawa, ul. Lindleya
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 021 001 , fax. 225 022 136
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4
02005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 021 001, fax. 225 022 136
REGON: 28893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyrobów kardiologicznych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyrobów kardiologicznych dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 9 pakietów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111730-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy) Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku: 1. wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw wykluczenia; 2. zasobów innych podmiotów - Wykonawca składa oświadczenie dotyczący każdego podmiotu, na którego zasoby się powołuje, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; 3. podwykonawców: - Wykonawca składa oświadczenie dotyczące każdego z podwykonawców, którym Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia – w celu wykazania braku podstaw wykluczenia Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki (ZP-50/2023)
Dodano: 2023-05-25 - Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego do stentowania tętnic szyjnych dla Instytutu Psychiatrii i Neurologii w Warszawie.
Dodano: 2020-12-03 - Dostawa w ramach depozytu stentów, balonów, mikrocewników i prowadników do udrożnień do Pracowni Hemodynamiki SP ZOZ w Garwolinie
Dodano: 2020-08-11 - OZP/09/2020
Dodano: 2020-06-03 - Dostawa zestawów do zamykania przecieków wewnatrzsercowych - 2 pakiety
Dodano: 2020-05-07 - zakup i sukcesywna dostawa systemu wsparcia lewej komory podczas zabiegów angioplastyki wysokiego ryzyka wraz z dzierżawą
Dodano: 2020-03-26 - Dostawa zużywalnego sprzętu dla Pracowni Hemodynamiki Szpitala Bielańskiego w Warszawie
Dodano: 2020-03-09 - Dostawa zestawów do zamykania przecieków wewnątrz sercowych i dużych przecieków poza sercowych
Dodano: 2019-10-18 - zakup i sukcesywna dostawa sprzętu do zabiegów radiologicznych
Dodano: 2019-08-26 - zakup i sukcesywna dostawa koszulek naczyniowych, cewników balonowych, stentów aortalnych, stentgraftów aortalnych i obwodowych.
Dodano: 2019-07-24