Centrum Edukacji Nauczycieli ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, ul. M. Reja 67B
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 5670328 , fax. 087 5657858
- Data zamieszczenia: 2011-09-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Edukacji Nauczycieli
ul. M. Reja 67B 67B
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 087 5670328, fax. 087 5657858
REGON: 79101517300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cen.suwalki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyrobów biurowych do Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poz. 1 - Teczka aktowa z rączką, swobodnie mieszcząca kartki w formacie A4, zamykana na zamek błyskawiczny. Wewnątrz 4 ringi, kieszeń na suwak, kieszonki na notatki i wizytówki, klips na notes/kartki, uchwyty na długopisy (minimum 2), szeroki grzbiet, sztywne ścianki, ekoskóra, w kolorze czarnym, z nadrukiem w kolorze białym (treść nadruku i i schemat wyglądu teczki, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ), wymiary teczki zbliżone do (SxWxG): 42x28x4 cm. CPV - 30192000 - 1. Poz. 2 - Smycze pomarańczowe w kolorze zbliżonym do CMYK 0:60:100:0, z zawieszką do pendrive, długość taśmy smyczy - 90 - 100 cm, szerokość taśmy smyczy 2 cm, z nadrukiem białym (treść nadruku zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ), początek wydruku wzoru ok. 5 cm od zawieszki, treść wydruku na taśmie smyczy powtarzalna co 5 do 8 cm (równe odległości pomiędzy powtórzeniami) - CPV - 30192000 - 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301920001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cen.suwalki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa materiałów administracyjno - biurowych na rzecz 25 WOG i instytucji będących na zaopatrzeniu. Z podziałem na trzy części.
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa papieru do ploterów oraz materiałów biurowych, w tym papieru do kserokopiarek w 2016 r.
Dodano: 2016-02-19 - DOSTAWA WYROBÓW BIUROWYCH, WKŁADÓW DRUKUJĄCYCH I PAPIERU OFFSETOWEGO
Dodano: 2016-02-08 - Dostawa artykułów biurowych, sprzętu i akcesoriów różnych. Oznaczenie postępowania DA-ZP-252-103/15
Dodano: 2016-01-05 - II dodatkowa dostawa materiałów biurowych w 2015 r.
Dodano: 2015-08-07 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-05-12 - DOSTAWA MATERIAŁÓW ADMINISTRACYJNO - BIUROWYCH na rzecz 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego oraz jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu
Dodano: 2015-04-03 - Dostawa materiałów administracyjno-biurowych na rzecz 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego oraz Klubu 18 Białostockiego Pułku Rozpoznawczego
Dodano: 2015-03-27 - usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13
Dodano: 2015-03-09 - sukcesywne dostawy materiałów biurowych oraz tonerów do drukarek- kserokopiarek na potrzeby Funduszy Pożyczkowych i Funduszu Poręczeniowego
Dodano: 2015-03-03