Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
- Data zamieszczenia: 2012-02-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
ul. Śląska 11/13 11/13
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
REGON: 00051573800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia (umeblowanie, sprzęt biurowy i informatyczny) wraz z montażem i instalacją dla hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia (umeblowanie, sprzęt biurowy i informatyczny) wraz z montażem i instalacją dla hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie. 1. W zakresie zamówienia przewiduje się dostawę wraz z montażem, instalacją i regulacją na miejscu przeznaczenia: 1.1. Wyposażenia meblowego i pozostałego, w tym m.in.: a) szaf i szafek (różnego rodzaju, w tym: biurowych, ubraniowych, gospodarczych) - ogółem szt. 380; b) stołów i stolików (różnego rodzaju) - ogółem szt. 107; c) biurek (różnego rodzaju) - ogółem szt. 20; d) sof (dla różnej liczby osób) - ogółem szt. 46; e) foteli (różnego rodzaju) - ogółem szt. 102; f) krzeseł zwykłych - ogółem szt. 49; g) krzeseł z możliwością łączenia - ogółem szt. 2 568; h) krzeseł obrotowych i z podłokietnikami - ogółem szt. 158; i) wieszaków ubraniowych (stalowych, stojących, stojąco wiszących obrotowych, wiszących) - ogółem wieszaków szt. 7 298, w tym wieszaków mobilnych 3 104; j) blatów recepcyjnych, gablot, luster, koszy na śmieci. 1.2. Wyposażenia sanitariatów w akcesoria sanitarne (lustra, dozowniki na mydło w płynie, podajniki ręczników papierowych, kosze na śmieci, papiernice stalowe, szczotki WC); 1.3. Innych elementów wyposażenia ruchomego niezbędnego dla poprawnego funkcjonowania placówki - np. wózków widłowych, porządkowych, urządzenia czyszczącego do posadzek, odkurzaczy; 1.4. Wyposażenia magazynów; 1.5. Wyposażenia gabinetu lekarskiego i punktu medycznego; 1.6. Wyposażenia pomieszczenia dowodzenia; 1.7. Wyposażenia dodatkowego sportowego; 1.8. Wyposażenia i oprogramowania stanowisk kasowych; 1.9. Elementów uzupełniających wykończenia wnętrz (w tym m.in.: paneli wykończenia wnętrz, rolet z prowadnicami systemowymi); 1.10. Wyposażenia teletechnicznego i informatycznego - sprzętu informatycznego (w tym m.in.: zestawów i stacji komputerowych wraz z oprogramowaniem), sprzętu dla sieci bezprzewodowej WiFi, urządzenia wielofunkcyjnego - telefon/fax/drukarka/kopiarka, rzutników, projektorów; 1.11. Elementów ruchomych wyposażenia ppoż. (wyposażenie od poz. 1.1j do poz. 1.11 - ilość zgodna ze specyfikacją umeblowania oraz przedmiarem do projektu umeblowania) dla obiektu hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie o parametrach określających jej wielkość: - pow. zabudowy : 9.380,64 m2 - pow. użytkowa: 16.997,00 m2 - kubatura brutto: 182.367,59 m3 - ilość miejsc na widowni: 7.100 szt. - wielkość areny 58 m x 38 m Dostarczone wyposażenie musi składać się z elementów fabrycznie nowych i posiadać karty gwarancyjne producentów. Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z dokumentacją określoną w punkcie 3. 2. Dodatkowe wymagania: 2.1. Kolorystyka wyposażenia standardowa dla jego producenta (tonacja pastelowa, szaro-beżowa). Wybór i uzgodnienie szczegółów kolorystyki z projektantem nastąpi po wyborze wykonawcy. 2.2. Zamawiający informuje, że hala będzie dostępna dla wykonawcy do dokonania oględzin i pomiarów pomimo wykonywanych prac wykończeniowych. Termin zakończenia prac związanych z halą - 30 czerwca 2012 r. 3. Zamówienie należy wykonać w oparciu o dokumentację będącą w posiadaniu zamawiającego, tj.: Projekt umeblowania wraz z zestawieniem mebli, sprzętu biurowego i informatycznego wykonany przez SPAK - Studio Projektowe Anny Kasprzyk, w skład którego wchodzą: - Projekt wykonawczy. Aneks nr 2 do specyfikacji umeblowania. - Przedmiar do projektu umeblowania. Aneks nr 2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: Pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.03.2012 r. do godz. 10.30.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urn wyborczych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej.
Dodano: 2016-05-11 - Zakup i dostawa mebli dla Budowa Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa mebli i sprzętu wraz z montażem do nowo remontowanych pomieszczeń na parterze w budynku Młyńska 4.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa i montaż wyposażenia Dziennego Domu Pobytu Senior-Wigor w dzielnicy Rój w Żorach.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wyposażenia tj. mebli i urządzeń do nowego budynku pogotowi zawodowych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej - meble -stolarka drewniana Zadanie 2.Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej Zadanie 3.Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny Zadanie 4.Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych Zadanie 5.Wyposażenie pomieszczeń magazynowych
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa i montaż wyposażenia dla pawilonu socjalno-technicznego Amfiteatru Pod Grojcem, towarzysząca zadaniu pn.: Rozbudowa i remont sceny głównej i widowni wraz z zapleczem socjalno-technicznym Amfiteatru pod Grojcem w Żywcu - etap II
Dodano: 2014-07-22 - Dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych w budynku archiwum w Tychach przy ul. Nowokościelnej 11
Dodano: 2014-03-10