Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia (umeblowanie, sprzęt biurowy i informatyczny) wraz z montażem i instalacją dla hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska 11/13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (034) 3707100 , fax. 034 3707175
  • Data zamieszczenia: 2012-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. (034) 3707100, fax. 034 3707175
    REGON: 00051573800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia (umeblowanie, sprzęt biurowy i informatyczny) wraz z montażem i instalacją dla hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia (umeblowanie, sprzęt biurowy i informatyczny) wraz z montażem i instalacją dla hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie. 1. W zakresie zamówienia przewiduje się dostawę wraz z montażem, instalacją i regulacją na miejscu przeznaczenia: 1.1. Wyposażenia meblowego i pozostałego, w tym m.in.: a) szaf i szafek (różnego rodzaju, w tym: biurowych, ubraniowych, gospodarczych) - ogółem szt. 380; b) stołów i stolików (różnego rodzaju) - ogółem szt. 107; c) biurek (różnego rodzaju) - ogółem szt. 20; d) sof (dla różnej liczby osób) - ogółem szt. 46; e) foteli (różnego rodzaju) - ogółem szt. 102; f) krzeseł zwykłych - ogółem szt. 49; g) krzeseł z możliwością łączenia - ogółem szt. 2 568; h) krzeseł obrotowych i z podłokietnikami - ogółem szt. 158; i) wieszaków ubraniowych (stalowych, stojących, stojąco wiszących obrotowych, wiszących) - ogółem wieszaków szt. 7 298, w tym wieszaków mobilnych 3 104; j) blatów recepcyjnych, gablot, luster, koszy na śmieci. 1.2. Wyposażenia sanitariatów w akcesoria sanitarne (lustra, dozowniki na mydło w płynie, podajniki ręczników papierowych, kosze na śmieci, papiernice stalowe, szczotki WC); 1.3. Innych elementów wyposażenia ruchomego niezbędnego dla poprawnego funkcjonowania placówki - np. wózków widłowych, porządkowych, urządzenia czyszczącego do posadzek, odkurzaczy; 1.4. Wyposażenia magazynów; 1.5. Wyposażenia gabinetu lekarskiego i punktu medycznego; 1.6. Wyposażenia pomieszczenia dowodzenia; 1.7. Wyposażenia dodatkowego sportowego; 1.8. Wyposażenia i oprogramowania stanowisk kasowych; 1.9. Elementów uzupełniających wykończenia wnętrz (w tym m.in.: paneli wykończenia wnętrz, rolet z prowadnicami systemowymi); 1.10. Wyposażenia teletechnicznego i informatycznego - sprzętu informatycznego (w tym m.in.: zestawów i stacji komputerowych wraz z oprogramowaniem), sprzętu dla sieci bezprzewodowej WiFi, urządzenia wielofunkcyjnego - telefon/fax/drukarka/kopiarka, rzutników, projektorów; 1.11. Elementów ruchomych wyposażenia ppoż. (wyposażenie od poz. 1.1j do poz. 1.11 - ilość zgodna ze specyfikacją umeblowania oraz przedmiarem do projektu umeblowania) dla obiektu hali sportowej wielofunkcyjnej przy ul. Żużlowej w Częstochowie o parametrach określających jej wielkość: - pow. zabudowy : 9.380,64 m2 - pow. użytkowa: 16.997,00 m2 - kubatura brutto: 182.367,59 m3 - ilość miejsc na widowni: 7.100 szt. - wielkość areny 58 m x 38 m Dostarczone wyposażenie musi składać się z elementów fabrycznie nowych i posiadać karty gwarancyjne producentów. Szczegółowy zakres zamówienia zgodnie z dokumentacją określoną w punkcie 3. 2. Dodatkowe wymagania: 2.1. Kolorystyka wyposażenia standardowa dla jego producenta (tonacja pastelowa, szaro-beżowa). Wybór i uzgodnienie szczegółów kolorystyki z projektantem nastąpi po wyborze wykonawcy. 2.2. Zamawiający informuje, że hala będzie dostępna dla wykonawcy do dokonania oględzin i pomiarów pomimo wykonywanych prac wykończeniowych. Termin zakończenia prac związanych z halą - 30 czerwca 2012 r. 3. Zamówienie należy wykonać w oparciu o dokumentację będącą w posiadaniu zamawiającego, tj.: Projekt umeblowania wraz z zestawieniem mebli, sprzętu biurowego i informatycznego wykonany przez SPAK - Studio Projektowe Anny Kasprzyk, w skład którego wchodzą: - Projekt wykonawczy. Aneks nr 2 do specyfikacji umeblowania. - Przedmiar do projektu umeblowania. Aneks nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Wadium ustala się w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: Pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 20.03.2012 r. do godz. 10.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.czestochowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach