Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2019-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia szkolnych pracowni w sprzęt TIK w ramach projektu pn. „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery części i obejmuje: 2.1. Część nr 1 – Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych 2.2. Część nr 2 – Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i tabletów 2.3. Część nr 3 – Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych 2.4. Część nr 4 – Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub dowolnie wybranych ilości części. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres przedmiotowy i ilościowy wyszczególnione zostały w: 4.1. Załączniku nr 1a do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 - Zakup i dostawa urządzeń peryferyjnych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.2. Załączniku nr 1b do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 2 - Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem i tabletów, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.3. Załączniku nr 1c do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 3 – Zakup i dostawa monitorów interaktywnych wraz z oprogramowaniem oraz projektorów ultra krótkoogniskowych, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 4.4. Załączniku nr 1d do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 4 - Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz okablowania strukturalnego, stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 5. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na poszczególne pozycje w ramach części. 6. Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020 – Umowa o dofinansowanie Projektu „Odkrywcy Nowych Możliwości w Gminie Andrespol” nr RPLD.11.01.02-10-0069/18-00 z dnia 16.04.2019r. 7. Zaoferowany przedmiot zamówienia musi być zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Nie spełnienie wszystkich wymaganych parametrów spowoduje odrzucenie oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców. 9. Przedmiot zamówienia będzie kompletny i gotowy do użycia po zainstalowaniu bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji po stronie Zamawiającego. 10. Wykonawca oświadcza, że dostarczony przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, nieużywany, nierekondycjonowany, wyprodukowany najpóźniej 6 miesięcy przed datą podpisania umowy, kompletny, wolny od wad fabrycznych i prawnych, wykonany w bezpiecznych technologiach, w pełni sprawny i zdatny do użytkowania w momencie odbioru oraz że posiada wszelkie wymagane prawem atesty i certyfikaty. 11. Urządzenia muszą posiadać wymagane certyfikaty CE lub deklaracje zgodności, gwarancje, licencje oraz, nośniki instalacyjne, instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim i dostarczone Zamawiającemu formie papierowej lub elektronicznej (na płycie CD/DVD) najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru. 12. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia spełniał wymogi określone obowiązującym prawem polskim, jak i prawem Unii Europejskiej, został dopuszczony do obrotu i posiadał wymagane prawem ważne dokumenty, stwierdzające dopuszczenie do stosowania na terenie UE, a także spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 13. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem: dostawę z transportem (na koszt, ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) przedmiotu zamówienia w miejsce realizacji zamówienia, rozładunek, wniesienie i montaż sprzętu (jeśli dotyczy) do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach szkół. 14. Zamawiający wymaga fabrycznie nowego systemu operacyjnego oraz pakietu biurowego, nieużywanego oraz nieaktywowanego nigdy wcześniej na innym urządzeniu – dotyczy laptopów. 15. Zamawiający wymaga by oprogramowanie systemowe było fabrycznie zainstalowane przez producenta komputera i było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na systemy operacyjne zainstalowane w dostarczonych komputerach. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia udzielenia Zamawiającemu – przez uprawnionych – bezterminowych i niewyłącznych licencji na programy komputerowe zainstalowane na dostarczonych komputerach inne niż określone w ust. 16. 18. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji zamówienia odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wykonanie wszystkich świadczeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz za osoby lub podmioty, z których pomocą Wykonawca swe obowiązki wykonuje lub którym powierza ich wykonanie. 19. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia wymagające montażu lub złożenia, muszą być złożone i zamontowane przez Wykonawcę we wskazanym przez Zamawiającego miejscu. 20. W przypadku niezgodności przedmiotu zamówienia lub ilości, co do wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany i uzupełnienia dostawy w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od dokonania dostawy. 21. Wykonawca po dostarczeniu urządzeń i sprzętu oraz po zakończeniu jego montażu (jeżeli dotyczy) zobowiązany jest do uporządkowania miejsca (pomieszczeń) dostawy i montażu w tym zagospodarowania powstałych odpadów. 22. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia będą: A. Szkoła Podstawowa z oddziałami przedszkolnymi im. J. Brzechwy w Justynowie, ul. Łódzka 17, 95-020 Andrespol. B. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Bedoniu Wsi, Bedoń Wieś, ul. Jarzębinowa 1, 95-020 Andrespol. C. Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol. D. Liceum Ogólnokształcące im. Jana Karskiego w Wiśniowej Górze, ul. Tuszyńska 32, 95-020 Andrespol Dokładne miejsca dostaw i ilości poszczególnych urządzeń wskazane zostały w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. 23. Użytkownikami przedmiotu zamówienia będą w/w placówki oświatowe. Zamówienie związane jest z działalnością dydaktyczną placówek oświatowych. Zakupione urządzenia zostaną nieodpłatnie przekazane w użytkowanie placówką oświatowym, w celu wykorzystania na cele edukacyjne. 24. Zamawiający wymaga, w ramach każdej z części zamówienia, aby minimalny okres gwarancji wynosił 24 miesiące, z tym zastrzeżeniem, iż Wykonawcy mogą zaoferować dłuższy okres gwarancji niż wskazany powyżej. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia. Warunki gwarancji zostały opisane w załącznikach 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Uwaga: Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, szczegółowo opisany w Rozdziale XVI SIWZ. 25. Podane w SIWZ oraz w jej załącznikach wszystkie nazwy własne (np. pochodzenie, producent) mają wyłącznie charakter przykładowy (pomocniczy) w celu doprecyzowania przedmiotu zamówienia, w tym dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń, wyposażenia, dlatego należy je rozpatrywać łącznie z wyrazem równoważny, o ile zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 26. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, poprzez wskazanie przez Wykonawcę np. nazw własnych, znaków towarowych, patentów, pochodzenia lub norm, o ile zaproponowane rozwiązania będą miały te same cechy funkcjonalne i których jakość nie będzie gorsza od wymaganej przez Zamawiającego. Możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych będzie uzależniona od ich zgodności z parametrami określonymi w SIWZ oraz akceptacji Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty, w ramach dostawy, spełniają wymagania określone w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w dziale XVI pkt. 7 SIWZ do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach