Urząd Gminy Dorohusk ogłasza przetarg
- Adres: 22-175 Dorohusk, ul. I Armii Wojska Polskiego 50
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 82 5661089 w. 20 , fax. 82 5661061
- Data zamieszczenia: 2014-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dorohusk
ul. I Armii Wojska Polskiego 50 50
22-175 Dorohusk, woj. lubelskie
tel. 82 5661089 w. 20, fax. 82 5661061
REGON: 00053787500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dorohusk.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia świetlicy Wiejskiego Ośrodka Kultury w Wólce Okopskiej w ramach projektu pn. Przebudowa Wiejskiego Ośrodka Kultury w Wólce Okopskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup i dostawę wyposażenia Wiejskiego Ośrodka Kultury w Wólce Okopskiej. W skład wyposażenia wchodzą: telewizor, drukarka, zestaw komputerowy, radiomagnetofon, stolik pod telewizor, chłodziarko zamrażarka, stolik komputerowy, fotel komputerowy, krzesła, stół świetlicowy, zestaw mebli kuchennych, regał, kosze na śmieci, rolety okienne, gra piłkarzyki i stół do bilarda. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do formularza ofertowego.Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy oferty wraz z rozładunkiem na adres Wiejski Ośrodek Kultury w Wólce Okopskiej, Wólka Okopska, 22-174 Brzeźno. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dorohusk.bip.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli dla Oddziału ZUS w Rzeszowie
Dodano: 2016-07-27 - Zakup, dostawa, wniesienie oraz montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa mebli dla Oddziałów ZUS w Biłgoraju i Kielcach
Dodano: 2016-07-21 - Dostawy szaf metalowych ubraniowych. Sprawa znak: ZP.3520/22/16
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie nr sprawy UM-ZP-262-39/16
Dodano: 2016-07-08 - BZP/PN/44/2016 - Dostawa i montaż wyposażenia szatni sportowych, szatni ogólnych oraz pomieszczenia socjalnego w budynku hali sportowej Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2016-07-01 - Dostawa mebli wraz z montażem do jednostek UMCS w Lublinie, (oznaczenie sprawy: PN/45-2016/DOP- p)
Dodano: 2016-06-27 - zakup mebli -Zp/pn/59/2016
Dodano: 2016-06-13 - Zakup i montaż mebli do pracowni symulatorowej
Dodano: 2016-05-25 - Dostawa wraz z montażem mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Dodano: 2016-04-15