Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku ogłasza przetarg
- Adres: 11-015 Olsztynek, Górna
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
- Data zamieszczenia: 2018-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Administracji Szkół i Przedszkoli w Olsztynku
Górna 5
11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 650 05 00, , fax. 89 650 05 00
REGON: 51038447700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zasipolsztynek.bip.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni TIK do szkół w ramach projektu "Akademia Nowoczesnych szkół Gminy Olsztynek" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawą wyposażenia pracowni TIK dla 4 szkół Gminy Olsztynek w zakresie wyposażenia pracowni szkolnych w sprzęt komputerowy i multimedialny w ramach projektu „Akademia nowoczesnych szkół Gminy Olsztynek”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj, ilość sprzętu oraz parametry techniczne znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Załącznik nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy wg Załącznika nr 1 do SIWZ. 2) Zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę wg Załącznika nr 4 do SIWZ. 3) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. (Zobowiązane w oryginale lub kopia poświadczona notarialnie). 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5) Oświadczenie RODO wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-04-22 - Dostawa urządzeń komputerowych wraz z oprogramowaniem (cz. I) – doposażenie bazy dydaktycznej w ramach projektu „Otwarci na motoryzacyjny postęp”
Dodano: 2024-03-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-02-18 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-28 - Dostawa sprzętu multimedialnego i biurowego do punktu przedszkolnego w Janowcu Kościelnym
Dodano: 2024-01-08 - Wyposażenie szkół zawodowych powiatu mrągowskiego w nowoczesne pomoce dydaktyczne i narzędzia TIK - Część 1, Część 3, Część 4, Część 6, Część 7
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa komputerów stacjonarnych i monitorów
Dodano: 2023-11-22 - Dostawa komputerów przenośnych
Dodano: 2023-11-21 - Sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne, chłodziarki laboratoryjne i klimatyzatory.
Dodano: 2023-11-06 - Dostawa sprzętu multimedialnego do Muzeum Wojska,Wojskowości i Ziemi Orzyskiej w Orzyszu
Dodano: 2023-10-29