Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia oraz mebli dla nowego oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn.: „Super przedszkolaki w Rumi - podniesienie jakości edukacji przedszkolnej” (Umowa o dofinansowanie nr: RPPM.03.01.00-22-0152/16-00 z dnia 17.01.2017 r.)”

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84230 Rumia, ul. Sobieskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 719 410, , fax. 586 796 517
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7
    84230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 586 719 410, , fax. 586 796 517
    REGON: 52525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia oraz mebli dla nowego oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn.: „Super przedszkolaki w Rumi - podniesienie jakości edukacji przedszkolnej” (Umowa o dofinansowanie nr: RPPM.03.01.00-22-0152/16-00 z dnia 17.01.2017 r.)”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia (w tym m.in. zabawki, art. biurowe, gry i pomoce edukacyjne) oraz mebli dla utworzonego oddziału przedszkolnego (dla 25 dzieci w wieku 3-4 lat) w obecnym Gimnazjum nr 4 przy ul. Stefana Batorego 29 w Rumi w ramach projektu pn.: „Super przedszkolaki w Rumi - podniesienie jakości edukacji przedszkolnej” (Umowa o dofinansowanie nr: RPPM.03.01.00-22-0152/16-00 z dnia 17.01.2017r.) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna. Przedmiot zamówienia został opisany w Opisie przedmiotu zamówienia, zwanym dalej „OPZ”, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Równoważność: 1) W przypadku, gdy w OPZ wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopisuje wyrazy „lub równoważny”, w przypadku gdy takie określenie tam nie występuje. Wskazanie w OPZ przykładowych znaków towarowych patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 2) Oferowane produkty powinny posiadać parametry nie gorsze niż opisane w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów uwiarygadniających te pomoce dydaktyczne oraz sprzęt w ramach ICT, wyposażenie i meble. 4) Wykonawca winien dołączyć do oferty zbiorcze zestawienie, wraz ze szczegółowym opisem, zaproponowanych produktów równoważnych w celu wykazania ich równoważności w stosunku do produktów opisanych w OPZ. 5) Opis zaproponowanych produktów równoważnych powinien być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie ofert mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 6) Nie złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów o zastosowaniu produktów równoważnych będzie oznaczało, że Wykonawca kalkulując cenę oferty ujął produkty opisane w OPZ. 7) Poprzez: - właściwości funkcjonalne należy rozumieć cechy oznaczające, że zaoferowane produkty będą spełniały prawidłowo swoje funkcje, zgodnie z OPZ. - właściwości jakościowe należy rozumieć zgodnie z postanowieniami SIWZ dla zaproponowanych produktów właściwości takie jak np.: funkcjonalność, rodzaj, gatunek, cechy fizyczne, cechy mechaniczne, cechy chemiczne itp. Oferowane dostawy muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego, opisanym w SIWZ, wszelkim obowiązującym aktom prawnym, właściwym dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia z wolnej ręki, polegającego na zwiększeniu bieżących dostaw. Łączna wartość tych zamówień nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. 2) zakres dostaw jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na zwiększeniu ilości produktów objętych zamówieniem podstawowym tj.: „Zakup i dostawa wyposażenia oraz mebli dla nowego oddziału przedszkolnego w ramach projektu pn.: „Super przedszkolaki w Rumi - podniesienie jakości edukacji przedszkolnej” oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł. słownie: jeden tysiąc złotych 00/100. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. b) wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów należy przekazać Zamawiającemu w odrębnym opakowaniu umieszczonym w kopercie zawierającej ofertę, natomiast potwierdzoną kopię tego dokumentu należy wpiąć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu (do banku: Bank Rumia Spółdzielczy, nr konta: 18 8351 0003 0000 2394 2000 0100), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia Gwaranta (poręczyciela), o konieczności potwierdzenia podpisów Zamawiającego na pisemnym wezwaniu do zapłaty przez bank prowadzący rachunek Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie; 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII ust. 1 według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia ( załącznik nr 7 do SIWZ) (jeżeli dotyczy); 4) dowód wniesienia wadium; 5) sporządzone notarialnie pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy); 6) sporządzone notarialnie pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii – w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestrowych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach