Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby projektu ”Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk” – etap I

Gmina Głusk Dominów ogłasza przetarg

  • Adres: 20-388 Lublin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 518 760 , fax. 817 518 650
  • Data zamieszczenia: 2017-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk Dominów
    ul. Rynek 1
    20-388 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 817 518 760, fax. 817 518 650
    REGON: 431019980
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugglusk.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby projektu ”Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk” – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia na potrzeby projektu pn. „Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk”. Realizacja zamówienia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.5 Infrastruktura przedszkolna, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2. Zamówienie podzielone jest na części. Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. Część 1: Zakup i dostawa mebli na potrzeby projektu „Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk”:  stoły, w tym sześciokątne i prostokątne – 20 szt. (w tym: ZS w Mętowie – 11 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol. - 5 szt.; SP Prawiedniki- 4szt.),  krzesełka – 120 szt. (w tym: ZS w Mętowie - 70 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol. - 30 szt.; SP Prawiedniki – 20 szt.),  biurka dla nauczyciela – 6 szt. (w tym: ZS w Mętowie - 3szt.; ZS w Wilczopolu-Kol. - 2 szt.; SP Prawiedniki- 1szt.),  krzesła nauczycielskie – 6 szt. (w tym: ZS w Mętowie - 3 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol. - 2 szt.; SP Prawiedniki – 1 szt.),  zestawy meblowe – 6 zestawów (w tym: ZS w Mętowie – 3 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol.-2 szt.; SP Prawiedniki- 1 szt.),  zestawy szatniowe – 5 szt. (w tym: ZS w Mętowie - 2 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol. - 2 szt.; SP Prawiedniki – 1 szt.). Część 2: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby projektu „Infrastruktura przedszkolna na terenie Gminy Głusk”:  zestawy multimedialne (w skład zestawu wchodzi: tablica interaktywna wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem i projektor) – 6 szt. (w tym: ZS w Mętowie – 3 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol.- 2 szt.; SP Prawiedniki - 1 szt.),  zestawy dla nauczyciela (w skład każdego zestawu wchodzi: komputer nauczycielski przenośny z systemem operacyjnym i pakietem biurowym, urządzenie wielofunkcyjne) – 6 szt. (w tym: ZS w Mętowie – 3 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol.- 2 szt.; SP Prawiedniki - 1 szt.),  wyposażenie dla dzieci niepełnosprawnych – magiczny dywan – interaktywne pomoce dydaktyczne do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych wraz z zestawem treści multimedialnych – 6 zestawów (w tym: ZS w Mętowie - 3 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol.-2 szt.; SP Prawiedniki – 1 szt.),  wyposażenie dla dzieci zdolnych - telewizor LED – 6 szt. (w tym: ZS w Mętowie – 3 szt.; ZS w Wilczopolu-Kol.- 2 szt.; SP Prawiedniki - 1szt.),  wykonanie sieci internetowej - router wi-fi – 3 zestawy (w tym: ZS w Mętowie – 1 zestaw, ZS w Wilczopolu-Kol. – 1 zestaw i SP Prawiedniki – 1 zestaw). Poniższe zapisy dotyczą obydwu Części zamówienia: Szczegółowy opis wyposażenia tj. rodzaj, ilości wraz z wymaganymi przez Zamawiającego parametrami znajduje się w SOPZ stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby dostarczone wyposażenie było fabrycznie nowe i aby posiadało certyfikaty bezpieczeństwa i deklaracje zgodności producenta. Meble szkolne muszą być wykonane wg obowiązujących norm: PN-EN. Dostawa i montaż nastąpi transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy do pomieszczeń odpowiednio Zespołu Szkół w Mętowie, Zespołu Szkół Wilczopolu-Kol. i Publicznej Szkoły Podstawowej w Prawiednikach. Dostawa i montaż wyposażenia odbywać się będzie w godzinach ustalonych wcześniej z Zamawiającym. W ofercie należy uwzględnić wszelkie możliwe koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia mające wpływ na cenę oferty, w szczególności koszty transportu, dostawy i montażu, a także przeszkolenia pracowników w zakresie używania sprzętu zwłaszcza multimedialnego. Obowiązki wykonawcy: 1) W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcom, Wykonawca będzie pełnił funkcję koordynatora Podwykonawców podczas wykonywania zamówienia i usuwania ewentualnych Wad. Wykonawca odpowiada za działania lub uchybienia Podwykonawców. 2) Od daty odbioru końcowego, Wykonawcę obciążają koszty usunięcia wad i naprawienia każdej usterki, szkody rzeczywistej powstałej w przedmiocie zamówienia. 3) Wynagrodzenie wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 4) Okres rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy. 5) Udzielony przez Wykonawcę okres gwarancji jakości stanowi dodatkowe kryterium przy ocenie ofert na przedmiotowe zamówienia i nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 6) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SOPZ. Zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom Polskich Norm. Wykonawca ma obowiązek posiadać i przedstawić zamawiającemu, w stosunku do użytych materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, deklaracje techniczne producenta, świadectwa jakości). 7) Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8) W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9) W każdym przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. 10) W przypadkach, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych, nie jest w stanie uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że ofertowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym, akceptuje inne środki dowodowe, a w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile Wykonawca udowodni że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. 11) Użycie w SIWZ lub załącznikach do niej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 12) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 13) Wykonawca winien zapoznać się z dokumentacją przetargową, a zaistniałe ewentualnie nieścisłości lub braki wyjaśnić z Zamawiającym na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wyliczenie obowiązków Wykonawcy zawarte w ust. 4 nie ma charakteru zupełnego, nie wyczerpuje zakresu zobowiązań Wykonawcy wynikającego z umowy i nie może stanowić podstawy do odmowy wykonania przez Wykonawcę czynności nie wymienionych wprost w umowie, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium odrębnie dla każdej części zamówienia. 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1) w przypadku składania oferty na Część nr 1 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100), 2) w przypadku składania oferty na Część nr 2 – 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 2. Wadium należy wnieść w jednej z form wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Z treści musi wynikać również zabezpieczenie do wypłaty kwoty wadium na zasadach określonych w Pzp. 4. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinien przedstawić oryginał gwarancji. Niezłożenie oryginału bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancji wadialnej przed upływem terminu składania ofert nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 Pzp oraz stanowi podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać tylko przelewem na rachunek bankowy nr: 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach . 6. Wadium wpłacone gotówką w kasie np. banku zostanie potraktowane jako wniesione w sposób nieprawidłowy. Oferta wykonawcy, który wniósł wadium w sposób nieprawidłowy podlega odrzuceniu. 7. Wadium należy wnieść (liczy się data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert tj. do godz. 10.00 dnia 29.08.2017 r. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 8. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 Pzp. 9. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie dokonuje opisu minimalnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które ma złożyć każdy wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty, bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w ust.1 pkt 1), ust. 2 pkt 1), ust. 3 pkt 1 oraz ust. 4 Rozdziału X, składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w ust. 1 pkt 2), 4) i w ust. 3 pkt 2) Rozdziału X oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 4) Poza dokumentami wymienionymi powyżej Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 6. Poleganie na potencjale innych podmiotów, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp : Na podstawie art. 22a ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22. W związku z tym, Zamawiający żąda od takiego podmiotu tych samych dokumentów co od wykonawcy na okoliczności braku podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt 1) uPzp. W stosunku do w/w podmiotów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) dokumentu wymienionego w ust. 3 pkt 1) niniejszego Rozdziału SIWZ, 2) oświadczenia, z którego ma jednoznacznie i bezspornie wynikać zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia . Treść zobowiązania powinna wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane (wzór dokumentu stanowi załącznik do SIWZ). Uwaga: 1) Zgodnie z art. 25a ust. 3 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się za zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) i 2) niniejszego Rozdz. SIWZ. 2) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach