Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni mechanicznej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach

Powiat Łęczyński ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48815315200 , fax. +48817526464
  • Data zamieszczenia: 2019-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczyński
    Al. Jana Pawła II 95A
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. +48815315200, fax. +48817526464
    REGON: 43101942500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni mechanicznej na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nowych, nieużywanych maszyn i urządzeń do hali warsztatów szkolnych oraz pracowni przedmiotów zawodowych dla Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach, w ramach projektu pn.: „Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”, nr projektu RPLU.13.06.00-06-0020/16, realizowanego przez Powiat Łęczyński, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa XIII Infrastruktura społeczna Działanie 13.6Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 3.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 zadania: Zadanie Nazwa Ilość I. Stoły warsztatowe 6 Wymagania - wymiary: długość min. 2000 mm, szerokość min. 700 mm, wysokość min. 900 mm - masywna konstrukcja, min. grubość blatu 45 mm pokryta gumą gładką - możliwość zamocowania imadła - 1 szafka drzwiowa Zadanie Nazwa Ilość II. Wózek narzędziowy wraz z zestawem narzędzi do montażu i demontażu pojazdów i maszyn rolniczych, narzędzi specjalistycznych do wykonywania napraw, elektronarzędzi, narzędzi pneumatycznych 6 Wymagania: Wózek: - 7 szuflad z prowadnicami kulkowymi - wymiary min. 850x600x450 (dopuszczalna wymiary większe, pod warunkiem zestawu narzędzi dostosowanego do wymiaru wózków), - centralny zamek z przodu - blat wózka pokryty porowatą gumą - 4 koła samonastawne, w tym 2 z hamulcem. Śr. kół 100 mm. Skład zestawu narzędzi we wkładach dostosowanych wymiarami do szuflad wózków narzędziowych: − zestaw nasadek i pokręteł 1/4" - 4 – 13 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka − zestaw nasadek i pokręteł 1/2" – 8 -32 mm – komplet pokręteł, przedłużek, grzechotka − zestaw kluczy płasko-oczkowych z grzechotkami – 8 – 17 mm, − zestaw kluczy płasko - oczkowych – 6 – 27 mm, − zestaw kluczy oczkowych odgiętych 8 – 27 mm, − zestaw kluczy imbusowych L z kulką długich 1,5 – 10 mm, − zestaw pilników ślusarskich min. 5 elementów o różnych przekrojach, − zestaw wkrętaków płaskich, krzyżowych i precyzyjnych po min. 4 szt., − zestaw szczypiec i obcinaczek min. 4 elementy, − zestaw kluczy nastawnych: 1 szt. typu MORS i 1 szt. klucz nastawny 1 – 39 mm, − zestaw 4-el. szczypiec Segera - dł. minimalna 180 mm, zewnętrzne i wewnętrzne, proste i odgięte - wiertarka elektryczna ręczna moc 500 - 800 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej, - szlifierka kątowa moc 700 - 850 W z elektroniczną regulacją prędkości obrotowej - klucz udarowy elektryczny min. 600 Nm z zestawem nasadek długich (17 – 32 – min. 8 szt.) Zadanie Nazwa Ilość III. Podnośnik dwukolumnowy 3 Wymagania: - Udźwig min. 3000 kg - Wys. podnoszenia do 1960 mm (+/-10%), - zasilanie 400 V, - napęd elektryczno - hydrauliczny, - pełna dokumentacja dla UDT i certyfikat CE, - montaż przez osoby z uprawnieniami UDT do montażu Zamawiający jest przygotowany technicznie pod montaż podnośników, podłoże zostało przygotowane w 2018 roku. Zadanie Nazwa Ilość IV. Prasa 1 Wymagania: - Hydrauliczna z napędem ręcznym - Nacisk 30 ton - masywna spawana rama, szerokość wewnętrzna między słupami 600 mm. (+/- 15%), wysokość robocza 1050 - 1100 mm.(+/- 10%) - Pryzmy w komplecie. 3.3. Przedmiot niniejszego zamówienia swoim zakresem obejmuje: 3.3.1. dostawę maszyn i urządzeń do miejsc wskazanych przez Zamawiającego w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach, Kijany 19, 21-077 Spiczyn; 3.3.2. uruchomienie i przetestowanie dostarczonych maszyn i urządzeń w zakresie zapewniającym ich prawidłowe działanie i użytkowanie, zgodnie z przeznaczeniem i wymaganiami Zamawiającego; 3.3.3. instruktarz (w określonym zakresie) pracowników Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach w użytkowaniu, obsłudze i konserwacji dostarczonych maszyn i urządzeń. 3.4. Zaoferowane i dostarczone w ramach niniejszego postępowania maszyny i urządzenia oraz artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także towarzyszące im akcesoria opisane w SIWZ, muszą spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w szczególności (jeśli jest to wymagane) muszą posiadać deklarację zgodności „CE”, potwierdzające zgodność tych urządzeń z przepisami szczególnymi. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem „CE” musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 3.5. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE. 3.6. Dostarczone maszyny, urządzenia i narzędzia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami dostawy stanowiącej przedmiot zamówienia, a także ich akcesoria muszą być zapakowane w taki sposób, aby nie uległy uszkodzeniu. 3.7. Urządzenia opisane w SIWZ powinny posiadać niezbędne świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty bezpieczeństwa oraz dokumenty dopuszczające do obrotu na polskim rynku, a także karty gwarancyjne. Dokumenty te muszą być dostarczone wraz z maszynami i urządzeniami, których dotyczą, sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone na język polski, w formie papierowej lub na nośniku CD/DVD za wyjątkiem kart gwarancyjnych, które muszą być w formie papierowej. 3.8. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu umowy wykaz autoryzowanych punktów serwisowych na terenie Polski, dokumentację techniczną, katalog części zamiennych, książkę serwisową. 3.9. Gwarancje (karty gwarancyjne) na maszyny i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą dla Zamawiającego staną się integralną częścią umowy o wykonanie zamówienia w zakresie danego zadania i nie mogą ulec zmianie za wyjątkiem wydłużenia okresu ich obowiązywania. 3.10. Wykonawca będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na zaoferowane maszyny, urządzenia oraz inne wyroby i artykuły będące elementami części zamówienia, gwarancji jakości na okres nie krótszy niż minimalny okres gwarancji określony przez producenta dla poszczególnych maszyn i urządzeń wchodzących w zakres zadania oraz rękojmi sprzedaży. 3.11. Wymagania dotyczące gwarancji: minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru i jest zgodny z okresem gwarancji producenta. 3.12. Wykonawca będzie zobowiązany ponieść wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania zamówienia/umowy, w tym wszelkie opłaty związane z wykonaniem umowy, uprzednio nieprzewidziane, a wynikłe w trakcie lub w wyniku realizacji zamówienia/umowy. 3.13. Wykonawca wskaże w ofercie: producenta i model oferowanego sprzętu oraz okres gwarancji i rękojmi sprzedaży udzielonej na zaoferowany sprzęt. 3.14. Wykonawca wskaże w ofercie parametry techniczne oferowanego sprzętu. 3.15. Ewentualne zastosowanie w opisie przedmiotu zamówienia nazw własnych produktów lub wyrobów, producentów, marek lub znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianych maszyn/urządzeń/sprzętu, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego produktu lub wyrobu, producenta czy dostawcy. 3.16. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego i jest co najmniej równoważny. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry funkcjonalne, techniczne i jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dany przedmiot (produkt, wyrób) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że jest on równoważny pod rygorem odrzucenia oferty. 3.17. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42636000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, wszyscy Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty: wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania - stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 7.2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 5 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7.3. Wykaz innych oświadczeń i dokumentów składanych przez wszystkich Wykonawców. 7.3.1. Wypełniony formularz oferty (według Załącznika nr 1do SIWZ) 7.3.2. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w pkt. 7.1. 7.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona najwyżej. Zamawiający nie żąda dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 26 ust. 2 ustawy. 7.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 7.5.1. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 7.1 i 7.2. składa każdy z Wykonawców oddzielnie; 7.5.2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty oraz formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 7.5.3. Poza dokumentami wymienionymi w pkt. 7.5.1 i 7.5.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt. 8.1. SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną