Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia do modernizowanej pracowni ekologiczno-przyrodniczej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubochni oraz modernizowanej pracowni biologicznej w Publicznym Gimnazjum w Lubochni

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7103510 , fax. 044 7103022
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 044 7103510, fax. 044 7103022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia do modernizowanej pracowni ekologiczno-przyrodniczej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubochni oraz modernizowanej pracowni biologicznej w Publicznym Gimnazjum w Lubochni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz mebli. 2.Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach konkursu ogłoszonego przez Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pn. Moja wymarzona ekopracownia nazwa projektu: Modernizacja pracowni ekologiczno-przyrodniczej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubochni oraz Modernizacja pracowni biologicznej w Publicznym Gimnazjum w Lubochni Na potrzeby realizacji zadania zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część I - sprzęt komputerowy i multimedialny Część II - pomoce dydaktyczne Część III - meble 3.Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiącym załączniki nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, będący integralną częścią siwz. 4.Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, musi pochodzić z bieżącej produkcji, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. 5.Wszystkie dostarczone pomoce muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem (wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy zakupionych towarów). Dostarczone meble muszą posiadać wybity lub naklejony certyfikat zgodności z normą. 6.Wykonawca udziela zamawiającemu pełnej gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na warunkach producenta, na okres wskazany przez producenta. 7.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia lub w innej części SIWZ wskazano, że do realizacji niniejszego zamówienia należy dostarczyć produkty konkretnych producentów lub podano nazwę własną produktu, Zamawiający informuje, że dopuszcza, dostawę produktów, jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry. Przez produkty równoważne Zamawiający rozumie produkty jednorodne pod względem dydaktycznym, o parametrach takich samych lub wyższych w stosunku do wskazanych w wykazie. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one wartości użytkowe zgodnie z zapisami SIWZ. 8.W przypadku zaoferowania materiałów lub urządzeń równoważnych Wykonawca winien wypełnić i załączyć do oferty tabelę równoważności - zał. Nr 8 9.Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry określają wymagane minimalne parametry techniczne lub standardy jakościowe. Oferowane przez dostawców wyroby muszą odpowiadać minimum cechom i parametrom określonym w zakresie rzeczowym zamówienia lub cechom i parametrom im równoważnym, posiadać minimalne określone przez zamawiającego właściwości użytkowe i przyjęte standardy jakości. Oznaczenia i nazwy własne materiałów i produktów służą wyłącznie do opisania minimalnych parametrów technicznych, które powinny spełniać te produkty, wskazania standardu jakościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391621006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 20 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubochnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach