Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolonych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż

Gmina Paradyż ogłasza przetarg

  • Adres: 26-333 Paradyż, ul. Konecka 4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 758-40-81 , fax. 044 7584024
  • Data zamieszczenia: 2014-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Paradyż
    ul. Konecka 4 4
    26-333 Paradyż, woj. łódzkie
    tel. 044 758-40-81, fax. 044 7584024
    REGON: 59064826700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolonych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolonych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części oznaczone cyframi rzymskimi I, II i III: a) Część I zamówienia - sprzęt RTV, AGD, ICT i inny; b) Część II zamówienia - meble, wyposażenie, sprzęt BHP oraz rolety okienne; c) Część III zamówienia - zabawki, pomoce dydaktyczne i artykuły plastyczne. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 4. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną, dwie lub trzy części zamówienia. 5. Na daną część przedmiotu zamówienia Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Każda z części zamówienia będzie rozpatrywana oddzielnie. 7. Część I zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a) wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach dla oddziałów przedszkolnych, b) doposażenia kuchni dla oddziałów przedszkolnych, c) sprzętu ICT, sprzętu audiowizualnego, tablic interaktywnych i kserokopiarek dla oddziałów przedszkolnych. 8. Część II zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż: a) mebli i wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych, b) wyposażenia wypoczynkowego dla oddziałów przedszkolnych, c) mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych dla oddziałów przedszkolnych, d) doposażenia kuchni dla oddziałów przedszkolnych, e) wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi dla oddziałów przedszkolnych, f) rolet okiennych dla oddziałów przedszkolnych. (Montaż dotyczy wszystkich mebli wymagających zmontowania, jak również rolet okiennych.) 9. Część III zamówienia obejmuje zakup i dostawę: a) zabawek dla oddziałów przedszkolnych, b) pomocy dydaktycznych dla oddziałów przedszkolnych, c) artykułów plastycznych dla oddziałów przedszkolnych. 10. Szczegółowy wykaz i opis wyposażenia objętego przedmiotem zamówienia stanowi: a) dla Części I zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ; b) dla Części II zamówienia - załącznik Nr 6 do SIWZ; c) dla Części III zamówienia - załącznik Nr 7 do SIWZ. 11. Wymiary mebli i rolet okiennych, wymienione w załączniku Nr 6 do SIWZ, są wymiarami przybliżonymi podanymi do skalkulowania ceny oferty. Wykonawca, na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, musi dokonać we własnym zakresie dokładnego obmiaru i wykonać przedmiot zamówienia na podstawie dokonanego obmiaru. 12. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, ze Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się zbliżonymi parametrami technicznymi lub równoważnymi. 13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (np. przedstawić porównanie parametrów asortymentu wymaganego przez Zamawiającego z parametrami oferowanego asortymentu itp.). 15. Przedmiot zamówienia winien zostać zrealizowany z należytą starannością. 16. Oferowane wyposażenie musi spełniać wymagania ilościowe i jakościowe określone w załącznikach Nr 5, 6 i 7 do SIWZ. 17. Dostarczone wyposażenie winno być nowe, wolne od wad, wykonane w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświaty. 18. Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć do przedmiotu zamówienia aktualne atesty i certyfikaty, karty gwarancyjne, instrukcje użytkowania, opisy techniczne, nośniki z oprogramowaniem oraz inne dokumenty lub akcesoria załączone przez producentów poszczególnych produktów. Dostarczone dokumenty będą w języku polskim. 19. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia wyposażenia w dniach zajęć lekcyjnych w godz. 8.00 - 14.00 do poszczególnych oddziałów przedszkolnych, zgodnie z treścią załączników Nr 5, 6 i 7 do SIWZ, tj. do: a) dwóch oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej im. OP AK Błysk w Zespole Szkół Samorządowych w Paradyżu, ul. Przedborska 29, 26-333 Paradyż; b) oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Przyłęku, Przyłęk 87, 26-333 Paradyż; c) oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Sokołowie, Grzymałów 38, 26-333 Paradyż; d) oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Wójcinie, Wójcin A 16, 26-333 Paradyż 20. O terminie dostawy Wykonawca poinformuje osoby wskazane do kontaktu po stronie Zamawiającego, z wyprzedzeniem min. 1 dnia roboczego. 21. Rozładunek dostarczonego wyposażenia zapewni Wykonawca. 22. Rozpakowanie dostarczonego wyposażenia nastąpi w obecności Wykonawcy i dyrektora szkoły, do której nastąpi dostawa, lub w obecności osób przez nich upoważnionych, w celu dokonania jego przeliczenia i określenia zgodności z zawartą umową i wymogami określonymi w załącznikach Nr 5, 6 i 7 do SIWZ (w zakresie dotyczącym danej części zamówienia). Dostawa wyposażenia potwierdzona zostanie protokołami odbioru. 23. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projektach umów, stanowiących załączniki Nr 8, 9 i 10 do SIWZ. 24. Zamawiający zaleca uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323200002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla Części I zamówienia - 2.200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych); b) dla Części II zamówienia - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych); dla Części III zamówienia - 1.100,00 (słownie: jeden tysiąc sto złotych). 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego: B.S. Ziemi Piotrkowskiej O/Paradyż, nr 54 89730003 0020 0300 0215 0015 z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego pn. Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż - Część ... zamówienia (znak sprawy:ZPF.271.11.2014) b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn.zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, środki, o których mowa w pkt. 1, powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie wskazanej w pkt. 2 lit. b, c, d, e należy oryginał stosownego dokumentu złożyć, w oddzielnym opakowaniu (nie połączonym z ofertą), w sekretariacie Urzędu Gminy w Paradyżu (w godz. 8.00 - 15.00) lub przysłać pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem: Wadium do przetargu nieograniczonego na zadanie pn. Zakup i dostawa wyposażenia dla oddziałów przedszkolnych w Gminie Paradyż w ramach projektu Radosne przedszkolaki w Gminie Paradyż (znak sprawy: ZPF.271.11.2014) w terminie gwarantującym dotarcie przesyłki przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty wspólnej Zamawiający oczekuje, że na przelewie, gwarancji, poręczeniu będzie zaznaczone, że wniesione wadium zabezpiecza ofertę wspólną złożoną przez konsorcjum lub spółkę cywilną. 6. Wadium musi zostać wniesione na cały okres związania ofertą. 7. Kserokopia/e wniesienia wadium powinna/y być dołączona/e do oferty. 8. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 15. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaparadyz.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach