Przetargi.pl
Zakup i dostawa wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej

Dom Pomocy Społecznej "Betania" ogłasza przetarg

  • Adres: 20-718 Lublin, Al. Kraśnicka 223
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5264111 , fax. 081 5264929
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Betania"
    Al. Kraśnicka 223 223
    20-718 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5264111, fax. 081 5264929
    REGON: 00097998100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zad. I. Sprzęt rehabilitacyjny, medyczny, urządzenia dezynfekcyjne, materace Zad. II. Meble różne Zad. III. Sprzęt elektryczny, biurowy, przemysłowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest złożenie kompletu dokumentów wymienionych w Rozdziale VII. Oferty należy złożyć do dnia 10.04.2009r. do godziny 1000 w siedzibie Zamawiającego. Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalnym na posiedzeniu niejawnym, w tym zbada przedstawione przez wykonawców dokumenty pod względem spełniania warunków oraz sprawdzi czy wykonawcy przedłożyli wszystkie wymagane załączniki: - uprawnienie wykonawcy do wykonywania działalności i czynności - ocena zostanie dokonana na podstawie dokumentu określonego w Rozdziale VII pkt d; - na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiający przyjmie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 i 24 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- Rozdział VII pkt a - na podstawie załączonych wypełnionych formularzy ofertowych oraz załączników nr 1,2,3 - Zamawiający stwierdzi, że odpowiada warunkom S.I.W.Z. i że oferta jest kompletna. W załącznikach nr 1,nr 2,nr 3 muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. W przypadku braku którejś z pozycji w którymś z załączników oferta będzie on traktowana jako niekompletna i zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; w przypadku składania oferty prze grupę wykonawców każdy wykonawca wchodzący w skład grupy składa odrębne oświadczenie (załącznik nr 5) b. wypełniony co najmniej jeden z załączników nr 1,2,3 załączniki stanowią integralną część SIWZ. c. wypełniony formularz ofertowy Formularz ofertowy(załącznik nr 4) który jest integralną częścią S.I.W.Z. d. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty. W przypadku składania oferty prze grupę wykonawców każdy wykonawca wchodzący w skład grupy składa odrębny odpis lub zaświadczenie. e. Katalogi, foldery reklamowe lub linki do stron internetowych ,szkice w stosunku do pozycji wykonywanych na zamówienie potwierdzające spełnianie wymogów określonych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsb.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach